همدان - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ايجاد اختلافات عقيدتي مهمترين هدف دشمنان در توهين به مقدسات مذهبي و ديني است.

حجت الاسلام احد آزاديخواه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص هتك حرمت مرقد "حجر بن عدي" صحابي پيامبر اكرم (ص) و امام علي (ع) ونبش قبر اين شخصيت بزرگ عنوان كرد: با اين اقدام گستاخانه توهين به مقدسات توسط  گروهاي تروريستي در سوريه شكل جديدي به خود گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: با این اتفاق، چهره دين و مذهب ستيزي و جنايكارانه اين به اصلاح مبارزان كه وابستگي آنها به جهان استكبار بر كسي پوشيده نيست، آشكارتر شد.

وي با تاكيد بر اينكه در صورت  عدم عکس العمل مناسب از سوي جهان اسلام اين عمل مي تواند منجر به اقدامات خطرناك تر و گستاخانه تر شود، عنوان كرد: خوشبختانه علماي شيعه، حوزه های علميه و به ويژه مراجع عظام تقليد  با درايت وهوشياري در مقابل اين توطئه هاي شوم آنان ايستاده و نخواهند گذاشت به اهداف شوم خود در ضربه زدن به اعتقادات ديني ومذهبي مسلمانان كاري از پيش  ببرند.

مديركل تبليغات اسلامي استان همدان اذعان كرد: آنچه مسلم است اينكه دشمني تمام نشدني صاحبان ثروت و قدرت و وابستگان به صهيونيست جهاني با دين اسلام و مذهب تشيع در شكل هاي مختلف ادامه خواهد داشت، اما آنچه مهم است هوشياري و زمان شناسي امت اسلامي است كه مي تواند دشمنان را نااميدتر از گذشته كند.