اراک-خبرگزاری مهر: نماینده بنیاد امام رضا (ع) در استان مرکزی برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مجتمع ستارگان اراک خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور 10 هنرمند استان مرکزی در مجتمع ستارگان اراک برپا شده است.

علیرضا حاجی علی بیگی٬ در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این نمایشگاه هر روز صبح از ساعت 9 تا 12 و عصر از ساعت 15 تا 18 برای بازدید علاقمندان دایر است.
 
وی تذهیب، نگارگری، معرق (ساقه گندم)، نقاشی روی چرم، قلم زنی روی مس، میترایل، کاشی و موزایک، منبت، منبت مشبک، سوخت نگار روی چوب، مشبک فلز و معرق چرم از جمله آثار هنری به نمایش در آمده در این نمایشگاه است.
 
حاجی علی بیگی در ادامه از انتشار کتابچه کودک با عنوان "کبوترانه" خبر داد و گفت: این کتابچه شامل بخش‌های داستان، نقاشی، کاردستیرنگ آمیزی و شعر است.
 
وی با بیان اینکه کتابچه مذکور در نمایشگاه کودک که در فرهنگسرای آیینه اراک به مناسبت هفته فرهنگ رضوی استان مرکزی توزیع می‌شود، اضافه کرد: این کتابچه با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، پیش دبستانی مستقل غیردولتی سرزمین فرشته‌ها و شرکت طوفان رایان جوان تهیه شده است.
 
نماینده بنیاد امام رضا (ع) در استان مرکزی با اشاره به اینکه کتابچه مذکور در نمایشگاه کودک توزیع می‌شود، گفت: نمایشگاه کودک از شنبه 14 اردیبهشت آغاز و تا 19 این ماه در فرهنگسرای آیینه اراک دایر است.

حاج علی بیگی با اشاره به اینکه این کتابچه شامل بخش‌های داستان، نقاشی، کاردستی، رنگ آمیزی، بازی و شعر است، اضافه کرد: نمایشگاه کودک هر روز صبح از ساعت 9 تا 12 و عصر ساعت 15 تا 18 برای بازدید پیش دبستانی‌ها، مهدهای کودک و عموم مردم دایر است.

وی در پایان با بیان اینکه حضور کودکان پیش دبستانی و مهدهای کدوک منطقه 2 اراک در این نمایشگاه مشکل است، تصریح کرد: روزهای 18 و 19 اردیبهشت این نمایشگاه در پیش دبستانی سرزمین فرشتگان واقع در ابتدای کوی شهدای صفری جنب ایستگاه اول اتوبوس برای بازدید علاقمندان دایر است.