اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی گفت: از تمام ظرفیت های رسانه ای استان در انتخابات آتی بهره گیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان گودرزی راد صبح یکشنبه با بیان این مطلب در نشست اعضای كمیته تبلیغات، اطلاع رسانی، رسانه و سایبری ستاد انتخابات استان مركزی افزود: باید با بهره گیری از طرفیت های رسانه ای و اطلاع رسانی کامل در استان بستر حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات خرداد ماه را فراهم کرد.

وی ادامه داد:  ساماندهی اماكن تبلیغاتی، رصد و پیشگیری از تبلیغات زودهنگام نامزدها و استفاده از ظرفیت های اجرایی در تبلیغات عمومی از دیگر اولویت های کاری این كمیته است.

مدیرکل روابط عموی و امور بین الملل استانداری مرکزی با بیان این که حضور حداكثری مردم در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود گفت: جلب مشارکت مردمی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از مهم ترین وظایف كمیته اطلاع رسانی، ارتباطات و سایبری انتخابات است.

گودرزی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی برای تحقق حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای، محیطی مناسب و امكانات مطلوب را بیش از پیش فراهم كنند.