پیش از شروع دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در دیدار جام حذفی بی برنامگی هایی به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب مسابقات دیدار جام حذفی از ساعت 18 امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شده است که این مسابقه حواشی زیر را در پی داشته است:

* به مناسبت آزادسازی خرمشهر جام حذفی به نام آن نامگذاری شده پیش از شروع بازی یک گروه موسیقی در همین رابطه به اجرای سرود انقلابی پرداخت.

* پیش از شروع بازی جمعی از پیشکسوتان فوتبال و همچنین خانواده مرتضی مطهری تجلیل شد. برگزاری این مراسم در کنار زمین با ورود بازیکنان دو تیم سپاهان و پرسپولیس به داخل زمین همزمان شد به همین خاطر بی نظمی هایی وجود آمد این مراسم با پخش آیاتی از قرآن کریم برای شروع مسابقه نیمه تمام ماند.

* یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و همچنین سیدجلال حسینی، عادل کلاه کج و محسن بنگر به سمت نیمکت سپاهانی ها رفتند.

* مهدی مهدوی کیا پیش از شروع مسابقه در عکس تیمی پرسپولیس حضور داشت. به همین خاطر در عکس تیمی پرسپولیس 12 بازیکن حضور داشت.

* از مهدی مهدوی کیا قبل از آغاز بازی با یک حلقه گل تقدیر شد. مهدوی کیا این حلقه را به سمت تماشاگران پرسپولیس برد و به تشویق های آنها پاسخ داد.

* در یکی از جایگاه های تماشاگران پارچه ای بزرگ با شماره 13 قرار داده شده بود که مشخص آنرا برای حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس آورده اند یا شیث رضایی.

* با شروع بازی درهای ورزشگاه به روی علاقمندان پشت در مانده باز شد.

* هرکارد سفیر دانمار، پیتر کمبورد سفیر نروژ و گری لوئیز نماینده سازمان ملل از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

* برخی تماشاگرانی که به علت کمبود جا نتوانستند وارد ورزشگاه شوند قبل از شروع بازی راهی منازلشان شدند.

برچسب‌ها