دبیر سیاسی اتحادیه تشکلهای دانشجویان دانشگاه آزاد با محکوم کردن اتفاقات اخیر در سوریه و تعرض به قبور متبرکه صحابه پیامبر اکرم(ص) گفت: سکوت کشورهای مدعی دموکراسی و آزادی خواهی در جهان و حمایت های مشهود مادی و معنوی آنان از تروریست های سوریه شاهد نقش تروریست های جهانی در مساله سوریه است.

امیرمحمد مسجدی در گفتگو با خبرنگار مهر؛ با اشاره به اینکه نقش تروریست های جهانی در مساله سوریه بسیار واضح و مشهود است گفت: سکوت کشورهای مدعی دموکراسی و آزادی خواهی در جهان و حمایت های مشهود مادی و معنوی آنان از تروریست های سوریه شاهد این مدعا است.

دبیر سیاسی اتحادیه تسکلهای دانشجویان دانشگاه آزاد با اشاره به حساسیت مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به اتفاقات و تحولات سوریه اظهارداشت: دلیل این حساسیت نیز این است که سوریه به تعبیری کمربند مقاومت اسلامی محسوب می شود.

وی همچنین به نقش فعال جمهوری اسلامی در تحولات اخیر در تحولات منطقه اشاره کرد و ادامه داد: به همین جهت است که این رژیم از جانب همسایگان همراه جمهوری اسلامی به ویژه حزب الله و حماس که چندین بار برای رژیم صهیونیستی خطرساز بوده اند احساس ناامنی می کند.

مسجدی در همین زمینه به وقوع جنگ شیعه و سنی میان مسلمانان اشاره کرد و افزود: این روزها وهابیون افراطی جنگ بین شیعه و اهل سنت را در سوریه به راه انداختند و این مسئله را به قصد شکستن وحدت بین ملت سوریه پیگیری می کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با شعار حمایت از مظلومان، شاه ستمگر را از کشور بیرون راند ادامه داد: امام راحل می فرمودند؛ همه جا از مظلومان حمایت می کنیم و امروز نیز رهبر معظم انقلاب بر پایه همان اصول از مظلومان جهان به ویژه مسلمانان حمایت می کنند.

مسجدی خاطرنشان کرد: ما نیز به تبعیت از رهبری خود را سربازان این جبهه می دانیم و امروز اعمال وحشیانه تروریست های وهابی که در حقیقت از غرب دستور می گیرند وهدایت می شوند محکوم می کنیم.