مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اعلام اینکه برای حضور قدرتمندانه در آسیا دوشنبه هفته آینده سرمربی تیم را معرفی می کنیم تا لیست بازیکنان مورد نیاز خود را به ما ارائه دهد، گفت: خوشحالم از اینکه شوک تغییر کادر فنی جواب داد و دوباره شاهد وحدت و یکدلی بازیکنان تیم بودیم.

محمد حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آسیایی شدن تیم تراکتورسازی و آخرین وضعیت کادر فنی این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشحالم از اینکه شوکی که با تغییر کادر فنی ایجاد کردیم جواب داد و با شکست تیم آلومینیوم هرمزگان توانستیم آسیایی شویم. کسب سهمیه آسیا پاسخ خوبی بود برای افرادی که نمی‌خواستند ما نتیجه بگیریم.

وی در همین خصوص افزود: خوشبختانه کادر فنی تیم با تغییرات تاکتیکی که ایجاد کرد توانست جلوی حملات پارتیزانی تیم آلومینیوم را بگیرد چون این تیم مقابل تراکتورسازی چیزی برای از دست دادن نداشت و انتحاری بازی می‌کرد. اما مهم‌تر از سه امتیاز وحدتی بود که میان بازیکنان بوجود آمده است و همه بازیکنان نشان دادند که در خدمت تیم هستند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا این موضوع شائبه ایجاد نمی‌کند که برخی بازیکنان تیم در زمان سرمربیگری اولیویرا با همه توان خود در خدمت تیم نبوده‌اند، اظهار داشت: متاسفانه نحوه رویکرد و نگاه اولیویرا به بازیکنان  تنش‌هایی و شکاف‌هایی را در تیم بوجود آورده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس نیز برنده از بازی خارج شود آیا آذرنیا نیز جزو گزینه‌های اصلی هدایت تیم تراکتورسازی در فصل آینده خواهد بود، گفت: اگر آذرنیا عملکرد خوب و تاثیر گذاری در تیم داشته باشد وی نیز جزو گزینه‌های ما برای فصل آینده خواهد بود البته باید ببینیم هیات مدیره باشگاه در این خصوص چه تصمیمی خواهد گرفت.

جعفری در خصوص تعیین تکلیف سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی برای فصل آینده رقابت‌های لیگ بر‌تر گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شده‌ایم اولویت اصلی ما تعیین سرمربی فصل آینده تیم است تا لیست بازیکنان مورد نیاز خود را هرچه سریع‌تر به ما اعلام کند و ما بتوانیم تیمی قدرتمند را برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، لیگ بر‌تر و جام حذفی ببندیم.

وی در همین خصوص افزود: ما به غیر از آذرنیا با ۴ مربی دیگر نیز در حال مذاکره هستیم اما اسامی آن‌ها را پس از پایان هفته سی و چهارم لیگ بر‌تر اعلام خواهیم کرد. اما چیزی که مسجل است این است که دوشنبه هفته آینده سرمربی فصل آینده تیم را معرفی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: برای اینکه حضور قدرتمندانه در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم، از هیات مدیره و مسئولان باشگاه اانتظار داریم هرچه سریع‌تر بودجه مورد نیاز ما در فصل آینده را تامین کنند تا برای جذب سرمربی و تقویت تیم با جذب بازیکنان جدید وارد عمل شویم.

وی در خصوص دیدار تیمهای فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ بر‌تر تاکید کرد: هدف ما این است که باشکست پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز و نتیجه نگرفتن احتمالی سپاهان مقابل تیم آلومینیوم، عنوان نائب قهرمانی فصل گذشته خود را تکرار کنیم.

جعفری در خصوص حاضر نشدن فلاویو لوپز به بهانه مصدومیت در تمرینات تیم گفت: پزشک تیم ما مصدومیت لوپز را تایید نکرده و او به بهانه مصدومیت در تمرینات تیم حاضر نشده است. هنوز فرصت نکرده ام که با وی صحبت کنم و ببینیم که دلایل وی موجه است یا خیر؟ بنابراین پس از صحبتی که با وی می کنم در مورد تخلف این بازیکن تصمیم گیری خواهیم کرد.