کرمان – خبرگزاری مهر: روحانیون حوزه علمیه کرمان با تجمع اعتراضی در خصوص هتک حرمت به صحابه رسول الله خواستار ایستادگی جهان اسلام در مقابل اقدامات وهابیون شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، روحانیون کرمان در تجمعی اعتراضی نسبت به هتک حرمت به صحابه پیامبر اسلام (ص) این حرکت را نشانه ای از تند روی های جهت دار وهابیون برای ضربه زدن به اصل اسلام دانستند.

روحانیون و طلاب حوزه علمیه کرمان نبش قبر و هتک حرمت به حجربن عدی در سوریه را دنباله روی حرکت اسلام ستیزانه صهیونیست و مزدوران وهابیش دانستند و خواستار هوشیاری ملتهای مسلمان در مقابل این حرکات شدند.

رئیس حوزه علیمه کرمان، حجت الاسلام محمد الله ورودی نیز در جمع طلاب با محکوم کردن حرکات اسلام ستیزانه گروهی وهابی تند رو گفت: حجربن عدی یکی از اصحاب و یاوران حضرت محمد (ص) بوده است که در راستای توسعه و بسط اسلام تلاشهای زیادی انجام داده است.

وی ادامه داد: هنک حرمت به یار رسول خدا و همراه امیرالمومنین نشان دهنده اوج خصومت این افراد با اسلام ناب است و اینکه همچنان دشمنی های عده ای که در صدر اسلام نیز وجود داشت ادامه دارد و مورد سوء استفاده دشمنان کنونی اسلام از جمله اسرائیل و آمریکا قرار می گیرد.

وی خواستار پاسخ مناسب و هوشمندانه جهان اسلام به چنین حرکاتی شد و گفت: نباید اجازه تکرار چنین جنایتی را به وهابیون مزدور داد.