فدراسیون فوتبال در پیام‌هایی جداگانه قهرمانی استقلال تهران در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران و سپاهان اصفهان در مسابقات جام حذفی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال، سومین قهرمانی استقلال در تاریخ رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران را به کادر مدیریتی و فنی، بازیکنان و همه دست اندرکاران و هواداران باشگاه استقلال تهران تبریک گفت.

باشگاه استقلال تهران در حال حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و امید اول فوتبال باشگاهی ایران برای موفقیت در آسیاست. استقلال تهران در سال فشرده فوتبال ایران، با سعی، تلاش و كوشش بازيكنان به قهرمانی لیگ برتر رسيد و با درایت و تدبیر کادرفنی و مدیریتی و تلاش بازیکنان و دست اندرکاران توانست قهرمان لیگ برتر شود که بسیار ارزشمند است.

فدراسيون فوتبال ايران، اين موفقيت را به مديران، مربيان، بازيكنان و دست اندركاران و همه كسانی كه در اين قهرمانی سهم داشته‌اند، تبريك می‌گويد و برای استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا امسال و سال آینده آرزوی موفقیت می‌کند.

فدراسیون فوتبال همچنین در پیامی قهرمانی باشگاه سپاهان اصفهان را در جام حذفی باشگاه‌های کشور تبریک گفت. که در این پیام آمده است: " فدراسیون فوتبال قهرمانی باشگاه سپاهان که برای بار چهارم در تاریخ رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور رخ داد، را به کادر مدیریتی و فنی، بازیکنان و همه دست اندرکاران و هواداران این باشگاه تبریک می‌گوید و برای این باشگاه در ادامه راه فوتبال کشور آرزوی موفقیت دارد و امیدوار است این تیم در رقابتهای سال آینده لیگ قهرمانان آسیا، نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشد."