عضو تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه تا 45 روز دیگر نمی‌تواند تمرینات ویژه تکواندو را انجام دهد، گفت: این بدان معناست که برای حضور در مسابقات جهانی شانسی ندارم.

فرزاد عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش ضمن بیان مطلب فوق افزود: بعد از عمل جراحی هفته گذشته، گچ پای خود را باز کرده و عصا را هم کنار گذاشتم، همچنین فیزیوتراپی و آب درمانی را آغاز کرده‌ام.

وی ادامه داد: با نظر پزشک تا 45 روز دیگر تنها برنامه‌های آماده‌سازی بعد از عمل جراحی را شروع کرده و بدنسازی و تمرینات وِیژه‌ای را انجام خواهم داد. در این مدت به هیچ عنوان اجازه تمرین تکواندو ندارم.

این عضو تیم ملی تکواندو در خصوص نتایج رقابتهای اسپانیا هم اظهار داشت: با اخباری که از این مسابقات دريافت کردم متوجه شدم سطح فنی رقابتها خیلی بالا بود و نتایج خوبی هم کسب شده است ولی در دو وزن چهارم و ششم تکواندوکاران عملکرد خوبی نداشتند.

عبداللهی افزود: تیم ملی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود راهی مکزیک می‌شود و اعضای تیم باید خیلی تلاش کنند و با آمادگی کامل در این رویداد جهانی مبارزه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تکواندوکاران ملی پوش باید بدانند که مکزیک تورنمنتی مانند رقابتهای اسپانیا نیست و برای رسیدن به مدال حداقل هفت بار به میدان خواهند رفت و کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

دارنده مدال طلای سال 2011 جهان در پایان گفت: دو سال پیش در کره‌جنوبی برای نخستین‌‍ مرتبه قهرمان جهان شدیم و تکرار این مقام در مکزیک کار بسیار سختی است که امیدوارم تیم ملی با بهترین ترکیب و برای تحقق این هدف به این دوره از رقابتها اعزام شود.