نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی امروز سه‌شنبه با حضور محمد عباسی در دفتر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که حاضران در این نشست به بهرام افشارزاده برای اعمال اصلاحات اختیار تام دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز سه‌شنبه در دفتر محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که اعضای هیات اجرایی در هنگام خروج از جلسه بسیار ناراحت بودند و در این بین تنها علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با خبرنگاران گفتگو کرد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران در خصوص خروجی این جلسه گفت: در این نشست در مورد موارد اساسنامه کمیته ملی المپیک بحث و قرار شد بهرام افشارزاده برای اعمال اصلاحات اختیار تام داشته باشد.

همچنین پس از این نشست اعلام شد بهرام افشارزاده ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه در نشستی خبری در خصوص آخرین وضعیت اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک ایران، پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود.

طبق اساسنامه IOC، انتخابات کمیته ملی المپیک هر کشور باید تا سه ماه پس از بازی‌های المپیک برگزار شود اما انتخابات کمیته ملی المپیک ایران به سبب اصلاح نشدن اساسنامه کمیته ملی المپیک ایران تا این لحظه برگزار نشده است. تا به امروز با وجود جلسات فراوان دو بار اساسنامه تدوین شده کمیته ملی المپیک ایران از سوی کمیته بین المللی المپیک رد و به آن ایراداتی وارد شده است.