آمل - خبرگزاری مهر: معاون فرماندار آمل از استقرار یک اکیپ ویژه جمع آوری نامه های مردمی، همزمان با سفر رئیس جمهوری به مازندران در آمل خبر داد.

علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهروندان آملی در سه سفر گذشته رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت، حدود  10هزار نامه نواشتند و به طور عمده درخواست در بخش ایجاد اشتغال و تسهیلات بانکی بوده است.

وی اضافه کرد: بیشتر نامه های سفرهای گذشته پیگیری و منجر به نتیجه شده و شهروندان از به ثمر نشستن آن ابراز خوشحالی می کردند.

شعبانی افزود: مردم نگران نامه هایی که به هیئت دولت و رئیس جمهورنوشتند نباشند چرا که این نامه ها از سوی مراجع کشوری پاسخ داده شده و در مراحل رسیدگی در استان قرار دارد.

وی یادآور شد: پاسخ به نامه های مردمی که در چارچوب مقدورات قانونی و بودجه ای باشد پاسخ داده می شود و به آدرسی که آنان در نامه قید کرده بودند، ارسال خواهد شد.

معاون فرماندار آمل از استقرار یک اکیب ویژه جمع آوری نامه های مردمی روز چهارشنبه همزمان با سفر دولت به مازندران مقابل فرمانداری آمل خبر داد و گفت: شهروندانی که قصد نامه نوشتن به رئیس جمهوری را دارند نامه خود را با نشانی کامل و تماس برای پیگیری تکمیل و آن را تحویل دهند.

وی افزود: این اکیپ صبح روز چهارشنبه توسط جمعیت هلال احمر در مقابل فرمانداری آمل مستقر خواهد شد.