"عیب ذاتی" فیلم پل توماس آندرسون یکی دیگر از چهره‌های مطرح بازیگری یعنی بنیسیو دل تورو را به مجموعه بازیگرانش اضافه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سورس، این بازیگر پورتوریکویی در حال گفتگوست تا به گروهی که در حال شکل دادن به اقتباس جدید از رمان توماس پینچون هستند، ملحق شود.

در فیلم "عیب ذاتی" که با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته توماس پینچون رمان‌نویس مشهور آمریکایی ساخته می‌شود، دل تورو در نقشی کوچک اما در واقع تاثیرگذار یک وکیل ظاهر خواهد شد که کمک می‌کند یکی از کارمندان فونیکس به قید کفالت آزاد شود. اما او از قانون استفاده نادرست کرده و او به فردی معتاد بدل می‌شود و پس از آن اتفاق‌های متعددی روی می‌دهد.

"عیب ذاتی" داستانی کارآگاهی است که در کالیفرنیای دهه 70 میلادی روی می‌دهد.

پل توماس آندرسن 43 ساله، کارگردان آمریکایی سازنده فیلم‌های مطرحی چون "شب‌های بوگی" و "ماگنولیا" است که نامزد چند اسکار شده و برای "خون به پا خواهد شد" در سال 2007 جایزه اسکار بهترین کارگردانی را دریافت کرد. او در اسکار 85 با فیلم "مرشد" حضور داشت.

بنیسیو دل تورو که جایزه اسکار را برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد به دست آورده، بازیگری را با ایفای نقش‌های کوچک تلویزیونی در اواخر دهه هشتاد آغاز کرد. "مظنونین همیشگی"، "قاچاق"، "ترافیک"، "۲۱ گرم" و "شهر گناه" از مهمترین فیلم‌های اوست. او در سال ۲۰۰۸ برای بازی در نقش ارنستو چه‌گوارا جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم کن را برد.

برادران وارنر سرمایه‌گذاری و توزیع فیلم "عیب ذاتی" را برعهده دارند.