تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳

مارتین اسکورسیزی اندرو گارفیلد را برای بازی در فیلم "سکوت" انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم "سکوت" مارتین اسکورسیزی که به تازگی اعلام شد سال آینده به مرحله ساخت می‌رسد، قرار است از اندرو گارفیلد در نقش اولش استفاده کند.

این بازیگر جوان که برای بازی در فیلم "اسپایدر من" هم انتخاب شده، قرار است در کنار کن واتانابی در فیلم "سکوت" اسکورسیزی که سال ها بحث ساختش مطرح بود، ایفای نقش کند.

مارتین اسکورسیزی 23 سال پیش برای اولین ‌بار اعلام کرد قصد ساختن این فیلم را با اقتباس از رمانی به همین نام دارد.

گارفیلد قرار است در نقش پدر رودریگز کشیشی یسوعی در قرن هفدهم بازی کند که با یک کشیش دیگر راهی ژاپن می شود تا کشف کند که آیا مرشد رودریگز از کلیسا خروج کرده است یا خیر. گروه مذهبی آنها به این نتیجه رسیده اند که پیروانشان در این کشور تحت شکنجه و آزار فراوان هستند و ضروری است آنها راهی این کشور شوند تا بتوانند از واقعیت ها مطلع شوند.

اسکورسیزی 25 سال پیش حتی پیش از این که این رمان شوساکو اندو را بخواند، اعلام کرده بود می خواهد فیلمی با اقتباس از آن بسازد و شروع به نوشتن فیلمنامه ای توسط جی کاکس کرد بود. اما سال 1996 وقتی همه چیز آماده بود، فیلمنامه به انجام نرسید و این کار به تعویق افتاد.

در سال 2006 او یک بار دیگر اعلام کرد این فیلم را می سازد و سال 2009 همین حرف را تکرار کرد و با بستن قراردادی با دنیل دی لوییس و بنیسیو دل تورو این کار را تقریبا قطعی کرد. اما این کار باز هم عملی نشد.

اکنون با فراهم آمدن هزینه ساخت فیلم و انتخاب بازیگران، اسکورسیزی به دنبال انتخاب لوکیشن برای این فیلم است. او قصد دارد تا با تمام شدن پروژه در دست ساختش با نام "گرگ وال استریت"، این فیلم را در دست بگیرد.

این فیلم بر مبنای فیلمنامه جی کاکس که سال ‌هاست با اسکورسیزی همکاری دارد و فیلمنامه "دار و دسته نیویورکی" را هم نوشته بود، ساخته می شود.