بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: همه مطالبات هیئت‌های ورزشی استان بوشهر در سال 91 پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمشیدی ظهر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت و پتانسیل ورزشی جوانان به ویژه رشته هندبال در استان بوشهر بسیار بالاست و توانسته‌ایم در این رشته مقام‌های قابل توجه‌ای کسب کنیم.

وی افزود: ایجاد آکادمی هندبال در شهرستان دشتستان از جمله اقدامات مهم ورزشی در امر استعدادیابی بود که می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر شهرستان‌ها استان بوشهر و استان‌های سطح کشور باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام شده توسط خود هیات هندبال استان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان تمامی تیم‌های سطح استان در سال 91 توانستند در تمامی مسابقات سطح کشور شرکت کنند و علاوه بر این کلاس‌ها و کارگاه‌های متعدد آموزش مربیگری و داوری هندبال در سطح استان بوشهر برگزار شد.

جمشیدی تصریح کرد: هیات هندبال می‌بایست در سال 92 استعدادیابی نوجوانان و جوانان استان در این رشته را در اولویت کاری خود قرار بدهد و برای برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری هندبال در سال جاری برنامه ریزی دقیقی انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: به طور کلی در سال گذشته به دلیل مشکلات مالی مقداری روند به کندی پیش رفت ولی با تمام این همه مشکلات استان بوشهر در سطح کشور در سال 91 و حتی در طول چند سال اخیر بیشترین کمک مالی را به هیات‌های ورزشی سطح استان انجام داد و به طبق برنامه ریزی چهار ماهه صورت گرفته در سال گذشته قسط آخر آن‌ها نیز پرداخت شد و به تمامی تعهداتمان در سال 91 عمل کردیم.

جمشیدی اظهار کرد: استان بوشهر در بحث زیرساخت‌های ورزشی از جمله برترین‌استان‌های سطح کشور است و حتی در بحث سفر مقام معظم رهبری به جنوب استان توانستیم 12 پروژه ورزشی بی‌نظیر را مصوب کنیم که مراحل ساخت آن‌ها از پیشرفت بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس هیئت هندبال استان بوشهر نیز اظهار داشت: سال گذشته و تاکنون بیش از 610 نفر از آقایان و بانوان دشتستانی در آکادمی هندبال در برازجان از آنان استعدادیابی بعمل آمده است و بیش از 2 ماه می‌باشد که مراحل تمرینات آنان آغاز گردیده است.

نکویی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای هیات هندبال استان در سال 91 صعود تیم هندبال بانوان استان از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک است.

در پایان غلامحسین نکویی مجددا به مدت چهار سال با اخذ 17 رای از مجموع 17 رای به عنوان رئیس هیات هندبال استان بوشهر انتخاب شد.