مسئولان صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور از پرویز شمیرانی عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این دیدار که با حضور بهرام  افشارزاده رئیس هیأت مدیره صندوق و دبیرکل کمیته ملی المپیک، رامین ولایتی مدیرعامل صندوق، مهدی واعظی مدیر روابط عمومی و پندار خمارلو مدیر حمایتی صندوق انجام شد، مسئولان ضمن عیادت از شمیرانی که جزو پیشکسوتان کشتی کشور می باشد، در جریان آخرین وضعیت درمانی وی قرار گرفتند و در ضمن هدیه ای به رسم یادبود به ایشان و همسرشان از سوی صندوق اهدا شد.

رامین ولایتی مدیرعامل صندوق حمایت از پیشکسوتان در این خصوص گفت: همانطور که پیش از این اعلام کردیم و در ملاقات های صورت گرفته با دیگر پیشکسوتان رشته های مختلف نیز بر مبنای آن عمل شده است، سیاست صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور این است که فارغ از جنجال و حاشیه های خبری و براساس وظیفه خود به قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در حد بضاعت خود کمک نماید.

مدیرعامل صندوق در ادامه صحبت‌هایش افزود: با در نظر گرفتن این اصل همواره صندوق از حواشی فاصله گرفته و به دنبال تبلیغ و بزرگ نمایی هم نبوده است. ما اعتقاد راسخ داریم که مقام، شأن و منزلت یک ورزشکار و پیشکسوت ورزشی ایجاب نمی کند که او را در رسانه های گروهی اعم از صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات به گونه ای نشان دهیم که اشک از چشمان مردم جاری شده و از سر دلسوزی بخواهند کمکی به او کنند که البته این کمک ها یا در حد شعار بوده است و یا بسیار ناچیز.

وی در پایان گفت: کسی که روزی در میادین ورزشی افتخارآفرینی نموده و موجبات غرور یک ملت را پدید آورده است، حالا هم باید همچون یک قهرمان از او یاد نمود و اگر هم قرار است کمک و مساعدتی به وی انجام شود، این موضوع نیازمند رسانه ای شدن و در بوق و کرنا کردن نیست و بدون شک گروه هایی که قصد نمایشی کردن این اتفاقات را دارند بیش از هر چیز به فکر مطرح کردن خود و رسیدن به اهداف شان می باشند.