اصفهان- خبرگزاری مهر: بنر حمایت از یکی از کشتی‌گیران جوان اصفهان که در مسابقات دانشجویی کشور مقام قهرمانی را کسب کرده بود، به دلیل عدم هماهنگی برداشته شد و اختلافاتی بین مسئولان هیئت کشتی استان و شهرستان اصفهان به وجود آورد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، بنر حمایت از امیر فتاح، کشتی‌گیر جوان اصفهان که با قهرمانی در مسابقات دانشجویی به مسابقات جهانی راه پیدا کرده است، به دستور سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان از سالن پوریای ولی این شهر برداشته شد.

این بنر صبح روز چهارشنبه به دستور رسول احمدی رئیس هیئت کشتی شهرستان اصفهان در سالن ورزشی پوریای ولی برای تشکر از امیر فتاح به خاطر راه یابی این جوان کشتی گیر اصفهانی به مسابقات جهانی نصب شد، که طبق گفته رئیس هیئت کشتی شهرستان اصفهان این برن عصر همان روز به دستور علی میرواحدی، سرپرست هیئت کشتی استان برداشته شد.

این اتفاق طی یکی دو روز گذشته در جامعه کشتی اصفهان بازتاب داشته و باعث انتقادات برخی اهالی کشتی اصفهان نیز شده است.

گفته می‌شود، سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان دلیل برداشتن این بنر را هماهنگ نکردن هیئت شهرستان با برای زدن بنر در این سالن ورزشی بیان کرده است.

رسول احمدی ، رئیس هیئت کشتی شهرستان اصفهان در گفتگو با خبرنگارمهر با تایید این خبر بیان داشت: زدن این بنر تنها برای تشویق امیر فتاح از طرف هیئت کشتی شهرستان بوده زیرا او در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی رسیده و به مسابقات جهانی نیز راه پیدا کرده است.

وی با انتقاد از برداشته شدن این بنر بیان داشت: فکر نمیکنم برداشتن این بنر از طرف علی میرواحدی کار صحیحی بوده باشد، زیرا این کار تاثیر بدی روی این جوان کشتی‌گیر داشته و مرا نیز ناراحت کرده است.

به نظر می‌رسد نصب و برداشته شدن یک بنر که در ابتدای امر مسئله‌ای کاملا عادی به نظر می‌‌رسد به دلیل انعکاس در جامعه کشتی شهر اصفهان باعث انتقادات برخی اهالی کشتی نیز شده است.

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که معمولا بعد از مسابقات قهرمانی کشور و در صورتی که ورزشکاران اصفهان در مسابقات مختلفی حائز رتبه شوند، بنرهای حمایتی آنها در سالن‌های مختلف نصب می‌شود.