اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: 18 تیمی نماندن لیگ انگیزه بازیکنان آلومینیوم را کاهش داد زیرا بازیکنان ما روی 18 تیمی ماندن لیگ حساب کرده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط بازی با سپاهان بیان داشت: بازی فردا بازی حساسی است زیرا سپاهان یک سر قهرمانی کشور به شمار می‌رود؛ این تیم، تیم خوب، قدرتمند و هماهنگی است و باشگاه مسنجمی دارد و از هر لحاظ حرفه‌ایست بنابراین هر مربی آرزو دارد که در این باشگاه فعالیت کند.

وی افزود: بازی با سپاهان را یک دیدار حساس و بسیار خوب پیش‌بینی می‌کنم اما ما باید در آن نشان دهیم که شایستگی برد را داریم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با انتقاد از تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل اردوهای تیم ملی تصریح کرد: تعطیلات بیست روزه باعث شد که بازی بعدی ما یک بازی تدارکاتی شود اما هنوز نباید ناامید شد زیرا آخرین فرصت است که خود را در لیگ نگه داریم و به پلی‌آف صعود کنیم.

وی پیرامون 18 تیمی نماندن لیگ برتر برای فصل آینده گفت: خبر اینکه لیگ برای فصل آینده 16 تیمی می‌شود، انگیزه بازیکنان ما کاهش داد چونکه بازیکنان ما بر روی 18 تیمی ماندن لیگ حساب می‌کردند اما این اتفاق نیافتاد؛ ما یکی از معدود تیم‌هایی هستیم که با امتیاز بالای 30 در این رده قرار داریم و نصف تیم قهرمان امتیاز جمع کرده‌ایم؛ شهر بندرعباس و هوادارانش بدون حاشیه هستند و این تیم همیشه بدون حاشیه بازی می‌کند.

مظلومی در مورد مصدومان و محرومان تیمش برای بازی با سپاهان تصریح کرد: ما برای بازی با سپاهان هیچ بازیکن محروم یا مصدومی نداریم و از همه بازیکنان خود می‌توانیم استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا هدایت تیم را قبول کرد، گفت: در ابتدای فصل و نیم‌فصل پیشنهاداتی داشتم اما نظری نداشتم که کار کنم اما با پیشنهاد یکی از دوستان قبول کردم که آلومینیوم را تا پایان لیگ هدایت کنم؛ حاضر شدم کمک کنم اما زمان زیادی نداشتیم و تیم اینگونه نتیجه گرفت.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با انتقاد از 18 تیمی نماندن لیگ برتر بیان داشت: 16،17 تیم نامه‌ای اعتراضی در مورد کاهش تعداد تیم‌ها ارسال کردند اما مسئولان به آن اهمیتی ندادند و این سئوال من است که چرا وقتی می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح مشکلات را برطرف کرد، تعداد تیم‌ها را کاهش می‌دهند؟ برای مثال کشور قطر که لیگ 12 تیمی داشت تصمیم گرفت لیگ خود را 14 تیمی کند پس چرا ایران با این وسعت باید تعداد تیم‌ها را کاهش دهد؛ یکی از مشکلات فصل جاری این بود که تیم‌ها یکی دو بازی می‌کردند و پس از آن یک ماه لیگ تمام می‌شد به همین دلیل تنور لیگ داغ نبود و حساسیت و جذابیت لیگ‌های گذشته را نداشتیم.

وی افزود: ای اف سی بر اساس ژاپن و کره لیگ قهرمانان را برنامه‌ریزی می‌کند اما لیگ ایران این مسئله را قبول نمی‌کند و بر همین اساس تیم‌های ایرانی در زمانی به لیگ قهرمانان پا می‌گذارند که فرسوده شده و در کوران لیگ قرار دارند اما ما باید نیم‌فصل نخست را فشرده برگزار کنیم تا در نیم‌فصل دوم کمتر ضربه بخوریم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و آلومینیوم هرمزگان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.