اصفهان – خبرگزاری مهر: تماشاگران تیم فوتبال سپاهان بعد از شنیدن خبر پیروزی ذوب‌آهن در بازی با ملوان در ورزشگاه فولادشهر جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاگران تیم سپاهان بعد از اینکه خبر پیروزی ذوب‌آهن در بازی همزمان با ملوان در انزلی را شنیدند، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به تشویق تیم همشهری خود پرداختند.

ذوب‌آهن توانست در بازی خارج از خانه در ورزشگاه تختی انزلی ملوان را شکست دهد و از سقوط از لیگ برتر رهایی یابد که این مسئله باعث خوشحالی تماشاگران سپاهان شد.

کری‌خوانی هواداران سپاهان برای پرویز مظلومی که تیمش به خاطر برد ذوب‌آهن از لیگ برتر سقوط کرده بود، از دیگر حواشی بعد از بازی سپاهان مقابل آلومینیوم هرمزگان بود.

ناراحتی بازیکنان آلومینیوم بعد از تساوی مقابل سپاهان کاملا مشخص بود و بازیکنان این تیم بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی روی زمین نشسته بودند و حاضر به ترک زمین نبودند.

حسین پاپی در این بازی بازوبند کاپیتانی تیم را بر بازی بسته بود، او این کاپیتانی را مدیون غیبت محرم نویدکیا، احمد جمشیدیان و امید ابراهیمی بود.

سپاهانی‌ها بعد از تساوی مقابل آلومینیوم و با وجود اینکه نایب قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده بودند، برای قهرمانی در جام حذفی به خوشحالی پرداختند.

دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیوم هرمزگان با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و با این نتیجه سپاهان نایب قهرمانی لیگ برتر را از دست داد.