اشکال سایت برنامه "نقاشی نقاشی" برای ارسال آثار شرکت کنندگان در مسابقه این برنامه شبکه پویا برطرف شد.

فرشید یحیوی کارگردان برنامه "نقاشی نقاشی" در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید مطلب فوق گفت: چند روز بود که اینترنت منطقه 9 تهران از طرف مخابرات قطع بود و اشکال مربوط به سایت که مانع ارسال آثار شرکت‌کنندگان در مسابقه شده بود از جانب سایت شبکه نبوده است.

وی افزود: از آنجایی که حجم بازدید از سایت بالا رفته است، گاهی ممکن است سایت هنگ کند ولی اکنون مشکل برطرف شده است.

یحیوی بروز برخی از اشکالات در سایت را چنین توضیح داد: پیش از پخش برنامه "نقاشی نقاشی" تعداد بازدیدکنندگان در حدود سیصد هزار نفر بود که با پخش برنامه این تعداد به هزار و ششصد بازدیدکننده افزایش یافت.

این کارگردان ادامه داد: چند روز پیش به مدت سه ساعت اشکال در سایت شبکه پیش آمد و رفع اشکال نیز انجام شد. علاوه بر سایت برنامه، صندوق پستی برنامه نیز فعال است و در صورت اشکال موقتی در سایت، شرکت کنندگان می توانند آثار خود را از طریق صندوق پستی ارسال کنند.

مجموعه "نقاشي نقاشي" برنامه‌اي است که به سفارش شبکه پويا با هدف پخش نقاشي‌هاي ارسالي مخاطبان اين شبکه و سازماندهي آنها در قالب برنامه‌ای جذاب، سرگرم‌کننده، رقابتي و آموزشي به صورت روزانه در سه برنامه مستقل 10 دقيقه‌ای ويژه گروه‌های سني خردسال، کودک و نوجوان توليد شده است.
 
20 نقاشي برتر از هر گروه سني توسط کارشناسان نقاشي شبکه انتخاب و در قالب شمارش معکوس برنامه از 20 تا 1 قرار مي‌گيرد و گويندگان برنامه در فضايي شاد، جذاب و متنوع به کمک شخصيت‌هاي انيميشني سه بعدي مداد رنگي و تلويزيون پويا به معرفي و اظهار نظر در مورد نقاشی‌های منتخب هر گروه سني می‌پردازد و در نهايت نشان مداد طلايي آن روز به نقاشی‌های اول هر گروه اعطا می‌شود.
 
مجريان گوينده این برنامه اعظم چوبدار و حسام صادقي نيکو هستند، انيميشن کار را گروه فرفرا انجام داده‌اند و آهنگساز ميلاد پاويز، کارشناس نقاشي نرگس فداکار، نويسنده يونس کبير، تدوين ياسر فرزام نيا و موشن گرافيکي حامد محمود پور است.

کودکان برای ارسال نقاشي و شرکت در برنامه "نقاشي نقاشي" مي‌توانند نقاشي‌هاي خود را از طريق سايت اينترنتي شبکه پويا به نشاني www.pooyatv.ir صفحه برنامه "نقاشی نقاشی" يا صندوق پستي 13543-19497 ارسال کنند.