منوچهر متکی عضو ائتلاف 5 گانه با بیان اینکه من پایبند به اصول توافقی ائتلاف یعنی تصمیم سازی بر اساس اتفاق آراء و انتخاب خروجی ائتلاف بر اساس نظرسنجی هستم در واکنش به انتخاب ابوترابی گفت: زمان قاضی خوبی است و تاریخ همه چیز را مشخص خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار مهر ، منوچهر متکی در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در نشستی خبری گفت: 24 خرداد پیش رو حماسه بزرگ ایران با مشارکتی گسترده رقم خواهد خورد.

متکی یکی از بحران های کشور را تفکر جزیره ای و مدیریت قبیله ای دانست و گفت: آمده ام منزلت ایرانیان و جایگاه ایران را ارتقاء بخشم و با شکوه ترین مناسبات میان ملت، رهبری و رئیس جمهور را به نمایش بگذارم.

وی تاکید کرد: آمده ام برای امر خطیر کشور داری و از قاطبه دلسوزان کشور نیز در این امر استفاده خواهم کرد.

متکی در پاسخ به این سئوال که چرا با توجه به اینکه شما خروجی ائتلاف 5 گانه نبوده اید در انتخابات ثبت نام کردید گفت: زمان قاضی خوبی است و تاریخ همه چیز را مشخص خواهد کرد.

وی همچنین در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه شما توافق را به هم زدید آیا در نظرسنجی ها شما رای اول داشتید دوباره تکرار کرد زمان قاضی خوبی است و تاریخ همه چیز را مشخص خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته شده است باهنر در جلسه امروز اعضای ائتلاف به عنوان گزینه نهایی معرفی شده است گفت: من در این جلسه حضور نداشتم.

متکی همچنین در پاسخ به این سئوال که شما گفته بودید ثبت نام اعضای ائتلاف برای پیشرفت در انتخابات ریاست جمهوری آغازی بر انحراف است چطور خود در این انتخابات ثبت نام کرده اید گفت: آمده ام پیرامون امر خطیر انتخابات ریاست جمهوری با رسانه ها صحبت کنم و پرداختن به این مبحث را مهمتر از همه چیز می دانم.

وی در پاسخ به این سئوال که شما گفته بودید هر وقت شهروند عادی شدید در مورد برکناری تان توسط احمدی نژاد صحبت می کنید چه زمان در مورد برکناری تان صحبت می کنید گفت: هر وقت من و احمدی نژاد  شهروند عادی شدیم به این سئوال پاسخ می دهم.

منوچهر متکی عضو ائتلاف 5 گانه با بیان اینکه من پایبند به اصول توافقی ائتلاف یعنی تصمیم سازی بر اساس اتفاق آراء و انتخاب خروجی ائتلاف بر اساس نظرسنجی هستم در واکنش به انتخاب ابوترابی گفت: زمان قاضی خوبی است و تاریخ همه چیز را مشخص خواهد کرد.

این کاندیدای اتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سئوال که شما گفته بودید ثبت نام اعضای ائتلاف برای پیشرفت در انتخابات  را آغاز انحراف  دانستید حال چگونه خود در انتخابات شرکت کردید گفت: آمده ام پیرامون امر خطیر انتخابات ریاست جمهوری با رسانه ها صحبت کنم و پرداختن به این مبحث را مهمتر از جواب دادن به این گونه سئوالات می دانم.

وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که شما گفته بودید هر گاه شهروند عادی شدم در مورد برکناری ام توسط احمدی نژاد صحبت می کنم چه زمان در مورد این موضوع صحبت می کنید گفت: هر وقت من و احمدی نژاد شهروند عادی شدیم به این سئوال پاسخ می دهم.

وی در اصرار خبرنگاران که دلیل ثبت نامش را جویا می شد گفت: تصمیم سازی بر اساس اتفاق آرا و خروجی ائتلاف بر اساس نظرسنجی دو محور مهم و مصوبات اصلی ائتلاف بود و من با توجه به این دو محور ، امروز برای ثبت نام به وزارت کشور آمدم.

وی تاکید کرد: ما پایبند به اصول توافقی اهداف این ائتلاف یعنی تصمیم سازی بر اساس اتفاق آراء و انتخاب خروجی بر اساس نظرسنجی هستیم.