معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انتشار دو کتاب دهمین جشنواره بین‌المللی "بسم‌الله" را عهده‌دار شد.

محمدرضا کمره‌ای دبیر کل دهمین جشنواره بین‌المللی "بسم الله" در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد چاپ کتاب‌های جشنواره امسال که در ماه رمضان برگزار می‌شود، گفت: معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انتشار دو کتاب دهمین جشنواره بین‌المللی بسم‌الله را عهده‌دار شد.

وی افزود: در دو سال گذشته نیز شهرداری کتاب‌های نفیس جشنواره "بسم‌الله" را به چاپ رسانده است. امسال هم با توجه به جایگاه ویژه آثار هنرمندان گرافیک، تصویرسازی و خوشنویس از چاپ کتاب‌های نفیس "بسم‌الله" حمایت می‌کند.

دبیر این جشنواره درباره نام این کتاب‌ها توضیح داد: این کتاب‌ها با نام "نی نامه" و "صفیر قلم" در قطع سلطانی با چاپ نفیس مشتمل بر آثار بزرگان و برگزیدگان جشنواره در بخش‌های گرافیک، خوشنویسی و تصویرسازی با موضوع کتابت آیه مبارک بسم‌الله و قصص قرآنی است که همه ساله این کتاب‌ها هزینه زیادی برای جشنواره داشت که باز هم شهرداری تهران ما را در این مهم یاری کرد.

کمره‌ای در پایان خاطرنشان کرد: این کتاب‌های نفیس در ایام ماه مبارک رمضان همزمان با گشایش آثار جشنواره دهم رونمایی خواهند شد.

جشنواره "بسم‌الله" همه ساله در بخش‌های طراحی، گرافیک، تصویرسازی و خوشنویسی با موضوع کتابت آیه مبارک بسم‌الله در ایام ماه رمضان برگزار می‌‌شود. مهلت ارسال آثار تا هشتم خرداد تمدید شده است.