مهاجم تیم فوتبال تاتنهام ابراز امیدواری کرده این تیم در دو بازی پایانی رقابتهای لیگ برتر مقابل حریفان خود به برتری برسد تا مانع از حضور آرسنال در جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، "امانوئل آدبایور" 29 ساله در بازی با چلسی که با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید، چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند. تاتنهام به همراه چلسی و آرسنال تلاش می‌کند تا به عنوان یکی از چهار تیم جواز حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کند.

آدبایور در گفتگو با میرر اظهار داشت: سرم، تمرکزم و زندگی ام به تاتنهام تعلق دارد. آرسنال یک زندگی متفاوت بود. من اکنون تاتنهام را به هر چیزی ترجیح می‌دهم. آرسنال برایم اهمیتی ندارد و اینکه آنها چه به دست می‌آورند. این مشکل من نیست.

مهاجم پیشین آرسنال افزود: اگر بتوانم آرسنال را بکشم قطعا این کار را خواهم کرد چون ما در رقابت هستیم و شما باید بهترین عملکرد خود را برای تیمت به نمایش بگذارید. و اکنون من در تاتنهام هستم و باید برای این تیم سنگ تمام بگذارم. البته آرسنال هم می‌تواند امتیاز از دست بدهد. چراکه نه؟ آنها در طول فصل امیتاز از دست داده‌اند و باز هم می‌توانند امتیاز از دست بدهند.

تاتنهام روز یکشنبه در ورزشگاه بریتانیا با استوک سیتی دیدار می‌کند و آرسنال سه شنبه میزبان ویگان اتلتیک خواهد بود.