رقابتهای بین المللی تونس روز شنبه در شهر نابول آغاز شد که نمایندگان کشورمان در روز نخست موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سومين دوره رقابتهای بين المللي تونس روز گذشته با حضور تکواندوکارانی از کشورهای لیبی، مصر، ایران و تونس آغاز شد. در روز نخست این مسابقات که در اوزان فرد برگزار شد ملي پوشان كشورمان در دو بخش بانوان و آقایان موفق به كسب 7 مدال طلا، 4 نقره و يك برنز‌ شدند.

در بخش بانوان ديناپوريونس، پریسا قربانی و پریسا فرشیدی به ترتیب به نشان طلا دست یافتند. ريحانه محمدي در وزن سوم با کسب مدال نقره روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

در بخش آقایان نيز ابراهيم مرداني در وزن يك، علي نصر آزاداني در وزن پنجم، سجاد مصطفوي در وزن سوم و مهدي خدابخشي در وزن هفتم مدال طلا و مقام قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دادند. مسعود حجي زواره در وزن پنجم، محمد خمسه در وزن سوم و پيام قبادي در وزن هفتم نیز مدال نقره را به گردن آویختند. ياسين اكبر نتاج در وزن سوم در جايگاه سوم اين رقابتها ايستاد.

دومین روز این دوره رقابتهای بین المللی تکواندو تونس با برگزاری رقابتها در اوزان زوج صبح امروز در سالن شهر نابول پیگیری می شود.