خرم آباد - خبرگزاری مهر: کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری غنی سازی اوقات فراغت جوانان را از برنامه های خود عنوان کرد و گفت: در کنار هر مسجد یک فرهنگسرا ایجاد می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی فلاحیان روز گذشته در جمع مردم خرم آباد با اشاره به شعار وی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: شعار من در این انتخابات " اسلام، پیشرفت، ایران قدرتمند" است.

وی با بیان اینکه برنامه های فراوانی در صورت رئیس جمهور شدن دارم، بیان داشت: رئیس جمهور آینده باید بتواند به صورت عام همه وزارتخانه ها را اداره کند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید توجه شود کسانی که برای ریاست جمهوری کاندیدا می شوند چقدر سابقه کار اجرایی دارند، افزود: همچنین باید بررسی کرد که در آینده نیز می تواند فعالیت خود را مانند گذشته ادامه دهد.

حجت الاسلام فلاحیان با اشاره به برنامه های خود در صورت رئیس جمهور شدن گفت: تربیت نیروی انسانی مطابق با استانداردهای جهانی یکی از برنامه های مدنظر من است.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب حتی پزشکان ما پاکستانی بودند، گفت: به یمن اراده و عزم مردم امروز بیش از 4.5 میلیون دانشجو در کشور وجود دارد و تعداد مقالات علمی اساتید دانشگاهی ما از سه هزار مقاله به بیش از 30 هزار مقاله رسیده است.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه این امر یک سرمایه گذاری بزرگ است، عنوان کرد: امروز آخرین دستاوردهای دنیا در ایران تولید می شود.

حجت الاسلام فلاحیان رشد صنعت گردشگری در کشور را یکی دیگر از برنامه های مدنظر خود دانست و افزود: همچنین مبارزه با گرانی یکی دیگر از برنامه های من خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در کشور بیان داشت: متاسفانه با اجرای این قانون تورم در کشور پیش آمد و به صورت موجی تمام یارانه ها را با خود برد.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری تثبیت قیمتها، ایجاد اشتغال با گرایش استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاهی، تقویت بنیه خانواده ها و مسکن را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد.

حجت الاسلام فلاحیان غنی سازی اوقات فراغت جوانان را یکی دیگر از برنامه های خود عنوان کرد و گفت: در این راستا ایجاد مجموعه هایی در کنار هر مسجد در محلات مختلف یکی از اقدامات مدنظر برای اوقات فراغت جوانان است.

وی با بیان اینکه این مجموعه ها به صورت آمفی تئاتر و یا فرهنگسرای کوچک ساخته می شوند، گفت: در این سالنها "فیلمهای خارجی" که صدا و سیما در تلویزیون پخش می کند را به مردم ارائه می کنیم البته قسمتهایی که "بدآموزی" دارد را حذف می کنیم.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یکی دیگر از برنامه های خود را در صورت رئیس جمهور شدن طرح "خواهرخواندگی" شهرهای ایران با شهرهای کشورهای دیگر برشمرد و گفت: با این اقدام می توان فرهنگ، سواد و ... شهرهای خود را به کشورهای دیگر ارائه دهیم.

حجت الاسلام فلاحیان با بیان اینکه همچنین می توان مبادلات بازرگانی نیز با این شهرها داشته باشیم، گفت: این امر موجب می شود که هم آرام آرام یک نمونه از خود را در آن شهرها ایجاد و هم انقلاب خود را به شهرهای مختلف دنیا صادر کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در رابطه حضور اسفندیار مشایی در انتخابات نیز گفت: مشایی از شاخصهای جریان انحرافی است که در دولت احمدی نژاد وجود دارد.