کرمانشاه – خبرگزاری مهر: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: متاسفانه در شرایط برگزاری انتخابات و با توجه به ادعای قبلی دولت، کارها تا لحظه آخر پیش نرفته و این عامل رکود در برخی از امور است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متاسفانه هم اکنون فضای انتخابات آینده بر خیلی از مسائل تاثیرگذار بوده و رکود پروژه های عمرانی از جمله این موارد است.

حجت الاسلام وحید احمدی افزود: متاسفانه دولت در مسیر ادعای خود که تا لحظه آخر دست از کار و تلاش برنمی دارد حرکت نکرده و در این زمینه به وی قصور وارد است.

وی ادامه داد: دولتی که با شعار ارزشی به میدان آمده باید تا لحظه آخر در این مسیر حرکت و به ادعای خود جامع عمل بپوشاند.

وی در بخش دیگر در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و علل تاخیر در این مصوبات گفت: هم اکنون حدود یک سال و نیم از این مصوبات گذشته و اجرایی شدن این مصوبات باید با سرعت بیشتری محقق می شد اما تاکنون تنها بخشی از آن تحقق و بخشی نیز در دست اجراست.

احمدی ادامه داد: متاسفانه در مورد برخی از پروژه ها نیز چون پالایشگاه آناهیتا و خودروسازی صحنه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: همچنین در پروژه هایی چون راه آهن غرب و گازرسانی به 500 روستای محروم تنها بخشی انجام شده و بخشی دیگر نیز در دست انجام است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پایان با انتقاد از مسئولین و دست اندرکاران در اجرای این پروژه ها خواستار تسریع در اجرای این پروژه ها شد و گفت: فرصت زمانی یک سال و نیم زمانی مناسب برای اجرای این پروژه ها بود که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته و اغلب پروژه ها یا انجام نشده یا ناتمام است.