مسئولان تیم ملی فوتسال ترکمنستان درخواست عجیبی را از فدراسیون فوتبال ایران داشته که این درخواست باعث تعجب کمیته فوتسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که کشورهای صاحب‌نام فوتسال جهان برای انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال ایران در تقویم خود جایی ندارند، هفته گذشته فدراسیون فوتبال ترکمنستان درخواست عجیبی را از کمیته فوتسال ایران داشت.

ترکمنستانی‌ها در نامه‌ای از کمیته فوتسال درخواست کردند تا زمینه برگزاری اردوی یک هفته‌ای را برای این تیم در تهران فراهم کنند. آنها همچنین از فدراسیون فوتبال خواسته‌اند به سفارت ایران در عشق آباد اعلام کند تا ویزای کاروان ترکمنستان برای سفر به تهران رایگان باشد!

سیدرضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: این درخواست برای ما هم تعجب‌آور بود. مگر هزینه صدور ویزا برای یک کشور چقدر می‌شود؟ البته ما این درخواست را رد نکردیم! در نامه‌ای به فدراسیون ترکمنستان از آنها خواستیم تا منظورشان را برای برپایی اردو دقیق‌تر بیان کنند. اینکه آیا آنها می‌خواهند با تیم ملی ما هم بازی کنند یا خیر. در اینصورت من باید با خسوس سرمربی تیم ملی هم در این رابطه صحبت کنم و نظرش را جویا شوم!