اراک - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک گفت: کارگران ماشین سازی اراک با بهبود در روند کار و خلاقیت خود به مرحله نمونه کشوری کارگران کشور راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول بهمني اسكوئي با اشاره به موفقیت های این شرکت  در عرصه صنعت سنگين افزود: دو تن از مهندسین این شرکت با ارائه روش جوشكاري نفوذي با حذف عملBack chipping و بررسي اثر متغيرهاي جوشكاري زير پودري بر سطح مقطع جوش به مرحله كشوري كارگـران نمونه سال 1391 راه یافتند.

وی ضمن قدر دانی از تلاش مهندس بابك رونقي و داود جابري اظهارداشت: راه یابی دو تن از کارگران نمونه ماشین سازی اراک به مرحله کشوری افتخاری است فراموش نشدنی که در کارنامه درخشان شرکت ماشین سازی اراک به ثبت رسید.

اسكوئي اظهارداشت : كسب عنوان كارگـر نمونه استان مركزي در سال 1391 توسط علي مستعلي در عرصه طراحي ، ساخت و نصب دستگاه تزريق مواد آلياژي به كوره هاي ذوب و ساخـت دستگاه تصفيه غبارهاي شات بلاست كارگاه تميزكاري از دیگر موفقیت های این شرکت می باشداست.

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت در كارنامه درخشان شركت ماشين سازي اراك و جامعه صنعت سنگين كشورتوسط تلاش همکاران کارگر به ثبت رسيده است.