بجنورد - خبرگزاري مهر: فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: بسيج چشم بيدار دستگاه هاي امنيتي و اجرايي در جهت افزایش و ارتقاء سلامت انتخابات و جلوگیری از خدشه در اين حماسه ملي است.

به گزارش خبرگزاري مهر، سردار حسينعلي يوسفعليزاده عنوان كرد: مي بايست در انتخابات 24 خرداد ماه با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه، بهترین و صالح‌ترین مدیران را به کرسی جامعه نشاند.

و در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آراء ملت را به مثابه تیری بر قلب دشمنان نظام خواند و گفت: باید با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه، بهترین و اصلح‌ترین مدیران را به کرسی جامعه نشاند.

سردار يوسفعليزاده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: باید همه ملت تمام توان و استعداد خود را برای حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی به کار گیرند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود به انتخابات آتی نگاه هوس آلود و کینه‌توزانه دارند، اظهارداشت: آحاد ملت به ویژه بسیجیان با درک این مهم، روز 24 خرداد آراء خود را به مثابه تیری بر قلب دشمن به صندوق خواهند ریخت.

سردار یوسفعلیزاده گفت: انتظاری که از همه دلسوزان و آگاهان داریم این است که با انتخاب هوشمندانه و آگاهانه، بهترین و اصلح‌ترین مدیران را به کرسی جامعه بنشانند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اضافه کرد: بسیجی توجه دارد که رای ایشان بر اساس انتخاب آگاهانه و هوشمندانه باشد و از بین صالحان، اصلح را انتخاب کند.

سردار یوسفعلیزاده با اشاره به نقش بسیج و بسیجی در این برهه حساس از زمان، بیان داشت: نقش بسیج در جهت افزایش و ارتقاء سلامت انتخابات و جلوگیری از خدشه در انتخابات به عنوان چشم بیدار دستگاه‌های امنیتی و اجرایی قابل توجه است.

وی بسیج را زیر ساخت و پشتوانه اصلی امنیت در نظام اسلامی برشمرد و گفت: پیش بینی شده اگر برای برقراری نظم و حفاظت از آراء مردم نیاز به حضور بسیج باشد، به میدان آید و در راستای انجام این نقش مهم تدابیر لازم را اجرایی کند.