فرهاد مجیدی که در تمرین روز یکشنبه استقلال از ناحیه بینی مصدوم شده بود در تمرین روز دوشنبه به قدری آماده بود که بازیکنان استقلال بارها به تشویق وی پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از سفر به امارات برای بازی با تیم الشباب در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ظهر امروز برگزار شد که حاشیه‌های آن به شرح زیر است:

* تمرین امروز استقلال راس ساعت 12 ظهر در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی شروع شد که حدود 20 نفر از نزدیک آن را تماشا کردند.

* مهدی رحمتی با 10 دقیقه و آرش برهانی با 15 تاخیر در این تمرین حاضر شدند. حنیف عمران‌زاده هم با 10 دقیقه تاخیر خود را به تمرین تیم رساند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال با لباس شخصی بر سر تمرین حاضر شد و از کنار زمین نظاره‌گر تمرین شد.

* منصور پورحیدری و مهدی فنونی‌زاده از کنار زمین نظاره‌گر تمرین شدند. شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی دیگر آنالیزورهای استقلال امروز غایب بودند.

* میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال که قصد سفر به مالزی و حضور در نشست کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد در تمرین امروز غایب بود.

* فرزاد مجیدی بازیکن سابق تیم استقلال امرروز مهمان ویژه تمرین بود.

* پیش از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد.

* با توجه به این که حاج قاسم مربی بدنساز استقلال غایب بود وظیفه گرم کردن تیم بر عهده ایمان عالمی بود. بعد از گرم کردن بازیکنان در سه گروه بازی آقا وسط را انجام دادند. سپس به دو گروه تقسیم شدند و به فوتبال درون تیمی را کارهای تاکتیکی پرداختند. در بخش بعدی تمرین بازیکنان استقلال به ارسال‌های از جناحین و شوت از راه دور پرداختند که فرهاد مجیدی از سایر بازیکنان آماده‌تر بود و بارها مورد تشویق بازیکنان قرار گرفت.

* بازیکنان استقلال بعد از این تمرین راهی هتل المپیک شدند تا پس از صرف ناهار با یک دستگاه اتوبوس خود را به فرودگاه امام(ره) برسانند. استقلالی ها با پرواز ساعت 18:15 راهی دوبی می‌شوند.