اصفهان- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی شهرستان اصفهان گفت: متاسفانه سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان بدون اطلاع من عنوان کرده‌اند که شهرستان اصفهان هیئت کشتی ندارد.

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اختلافات به وجود آمده برای بر داشتن بنر حمایت کشتی‌گیر قهرمان اصفهان در مسابقات دانشجویی کشور و دلایل میرواحدی، سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان برای برداشتن این بنر اظهار داشت: من برای اطمینان بیشتر شخصا با علی میرواحدی درباره صحت این خبر تماس گرفتم و ایشان 3 دلیل را برای این کارشان بیان کردند که متاسفانه هیچ کدام برای بنده قانع کننده نبود.

شهرستان اصفهان هیئت کشتی ندارد

وی دلیل اول میرواحدی را برای برداشتن این بنر اینگونه شرح داد: میرواحدی به بنده گفت، ما اصلا هئیت کشتی شهرستان نداریم که شما رئیس آن باشید و از طرف آن بنری نصب شود. ما در زمان ریاست آقای جمشیدی به او گفته بودیم و چون در حال حاضر حضور ندارند و آقای مولایی به عنوان جانشین از این موضوع بی خبر هستند این موضوع به گوش شما نرسیده است.

رئیس هیئت کشتی شهرستان اصفهان گفت: مگر برکناری و منحل کردن یک هیئت آن هم هیئت کشتی یک شهرستان مثل شهرستان اصفهان گفتنی است، مگر غیر از این است که بنده یا باید خود استعفا دهم و یا اینکه آقایان در نامه‌ای این موضوع را به من اطلاع دهند؟

وی ادامه داد: این موضوع در حالی مطرح شده که هفته گذشته از بنده به عنوان رئیس هیئت شهرستان دعوت شد به سرای ورزشکاران بروم و بنده هم با همین عنوان در این جلسه شرکت و سخنرانی کردم. اگر شهرستان اصفهان هیئت کشتی ندارد و بنده هم رئیس این هیئت نیستم، چطور برای من با این عنوان در هفته گذشته دعوت نامه ارسال شده است؟

جواهری با ریاست احمدی مخالف است

احمدی دلیل دوم میرواحدی را این گونه اظهار داشت: میرواحدی مدعی است جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با وجود شما در راس این هیئت مخالف هست و ایشان گفته‌اند، همه مسئولانی که در زمان ریاست شیران، رئیس سابق هیئت کشتی استان بر سر کار بوده‌اند در حال حاضر که شیران برکنار شده است، باید برکنار شوند.

وی افزود: این در حالی است که من در ماه گذشته در مراسمی خدمت آقای جواهری بودم و ایشان هیچ گونه مشکلی را با ریاست بنده بیان نکردند و بالعکس خیلی هم با احترام با بنده برخورد کردند.

توبیخ نگهبان سالن با برداشتن بنر کشتی گیر جهانی!

رئیس هیئت کشتی شهرستان اصفهان دلیل سوم میرواحدی را بیان داشت: علی میرواحدی دلیل سوم برداشتن این بنر را توبیخ نگهبان سالن پوریای ولی بیان کرد که این نگهبان دیگر بدون هماهنگی با ایشان بنری نصب نکند.

وی گفت: سوالی که من از این سرپرست کشتی استان دارم این است که آیا راه تنبیه نگهبان سالن این بوده است که بنر تبریک به بهترین کشتی گیر جوان حال حاضر استان اصفهان پایین آورده شود و  آیا این مسئولان می دانند این کار چه تاثیر مخربی روی این جوان ورزشکار خواهد گذاشت؟

تشکر از این استعدادهای جوان وظیفه مسئولان است

احمدی تشکر از جوانان کشتی گیر اصفهانی را وظیفه خود دانست و اظهار داشت: کسانی مانند امیر فتاح قهرمان دانشجویان، حجت رضایی در مقام سوم کشور، سجاد صالحپور قهرمان کشور در رشته کشتی پهلوانی و ... آینده سازان کشتی اصفهان می باشند و تنها کاری که از عهده امثال بنده در مقام مسئول بر می آید تشکر از این جوانان به وسیله همین بنرها و نمونه های دیگر می باشد.

وی بیان داشت: جدا از همه این مسائل مگر زدن بنر و تبریک به یک ورزشکار نمونه جوان از طرف هر شخص یا هیئتی کار دور از اخلاقی بوده است که بنر برداشته شده است؟

رئیس هیئت شهرستان اصفهان ادامه داد: آقایانی که می گویند ما خودمان روابط عمومی داریم و این گونه کارها به عهده روابط عمومی است، فقط و فقط یک نمونه از این بنرها را به من نشان بدهند که برای تشکر و قدردانی از این کشتی گیران پایه اصفهانی مثل رضائی، صالپور، فتاح و .. زده شده است.

وی گفت: در کل این عمل، عمل درستی نبوده است، زیرا من هنوز به عنوان رئیس هیئت کشتی شهرستان اصفهان حضور دارم و می توانم از طرف این هیئت برای قدردانی از یک کشتی گیر مطرح اصفهانی کم ترین کار ممکن که زدن یک بنر تبریک بوده است را انجام دهم، اما متاسفانه مسئولین این عمل نادرست را انجام دادند.

احمدی در پایان اظهار داشت: من در این چند سالی که در خدمت کشتی شهرستان اصفهان هستم، چنین عملی را ندیده بودم. بنده در اولین فرصت خدمت آقای مولایی خواهم رسید تا بدانم در این هیئت وظیفه من چیست و تکلیف خود را بدانم.