قضاوت دیدارهای تیم هلند برابر ژاپن و کره جنوبی در گروه C مسابقات والیبال لیگ جهانی 2013 که خردادماه و مردادماه برگزار می‌شود، توسط داوران ایرانی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شاهمیری و ابراهیم فیروزی تنها داوران ایرانی در بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال لیگ جهانی هستند. طبق اعلام برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بین‌المللی والیبال این دو داور ایرانی قضاوت‌های خود را به عنوان داور اول و دوم در گروه C و برای دیدار تیم هلند برابر کره‌جنوبی و ژاپن انجام خواهند داد.

بر این اساس فرهاد شاهمیری به عنوان یکی از داوران دیدار تیم‌های کره‌جنوبی و هلند معرفی شده است. این دیدار طی روزهای 6 و 8 مردادماه به میزبانی کره‌ای‎ها برگزار می‌شود. شاهمیری در دیدار اول این دو تیم به عنوان داور اول و در دیدار دوم به عنوان داور دوم قضاوت خواهد داشت. داوری از بلاروس وی را برای قضاوت این دو بازی یاری می‌کند.

البته ابراهیم فیروزی قضاوت‌های خود در لیگ جهانی را زودتر از شاهمیری انجام می‌دهد. قضاوت دیدار تیم‌های هلند و ژاپن که به میزبانی هلند برگزار می‌شود، به وی سپرده شده است. این دیدار طی روزهای 16 و 18 تیرماه برگزار می‌شود. فیروزی در دیدار اول به عنوان داور دوم و در دیدار دوم به عنوان داور اول سوت می‌زند.