رئیس هیات مدیره باشگاه صبای قم با بیان اینکه محمد رویانیان با انتقال یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس لطمه بزرگی به تیم صبا زد، گفت: شرط اصلی برای انتخاب سرمربی جدید ما این است که هم تمرینات و هم مسابقات تیم به شهر قم منتقل شود.

سیدرضا دهناد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم با بیان مطلب فوق اظهار داشت: برای فصل آینده چند گزینه مد نظر داریم که صحبت‌هایی را هم با آنها انجام داده‌ایم. در جلسات هیات مدیره هم در این خصوص صحبت‌هایی انجام شده است و اگر تا چند روز دیگر حوصله کنید نام سرمربی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: هدف ما این است فصل آینده قوی‌تر از این فصل وارد مسابقات لیگ شویم. ما امسال بدشانسی آوردیم. ان شاءالله فصل بعد تیم هم کاملا به قم منتقل می‌شود تا همه شرایط برای موفقیت فراهم باشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه صبا درباره اینکه بحث حضور صبا در قم چند سالی است که مطرح می‌شود ولی تحقق نمی‌یابد، افزود: امسال بحث انتقال صبا به قم جدی است. ما یکسری امکانات و زیرساخت‌ها را هم فراهم کرده‌ایم. البته باید با سرمربی تیم هم در اینباره توافق کنیم. در واقع شرط اصلی ما برای سرمربی جدید این است که صبا در قم تمرین کند و مسابقه بدهد.

دهناد در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارزیابی‌اش از عملکرد صبا در لیگ دوازدهم، تاکید کرد: جایگاه ما در جدول با توجه به هزینه‌هایی که انجام دادیم، بد نبود. علت اینکه ما در رده دهم جدول قرار گرفتیم به خاطر ضربه و لطمه‌ای بود که محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقال یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس زد. گل‌محمدی داشت کارش را در صبا انجام می‌داد و حتی موفق هم بود ولی انتقال او به پرسپولیس باعث شد تا تیم ما چند امتیاز را از دست بدهد.

وی با بیان اینکه از محمد رویانیان گله‌مند است، افزود: به علی کفاشیان هم گفتم باید فکری به حال این اتفاقات در فوتبال بکند. اینکه تیمی به خاطر وضع مالی خوب به یکباره با سرمربی تیمی که به آن اندازه اوضاع خوبی ندارد مذاکره کند، کار درستی نیست. این مسئله به ما هم خسارت مادی زد و هم خسارت معنوی.

رئیس هیات مدیره باشگاه صبا در پایان در خصوص احتمال جدایی چند بازیکن صبا در روزهای آینده گفت: هرچند قرارداد چند بازیکن شاخص ما تمام شده است ولی ما تصمیم داریم بخش اعظم بازیکنانمان را حفظ کنیم. بعد از مشخص شدن سرمربی، مذاکره با بازیکنان هم شروع می‌شود.