یاسوج – خبرگزاری مهر: مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج از حکم صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه سرپرست و مربی این تیم انتقاد کرد و گفت: در صورت عدم رسیدگی به اعتراض تیم شهرداری یاسوج، این تیم از لیگ کنار می کشد.

قباد نگین تاجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در خصوص احکام کسانی که باشگاه نیز به عملکرد آنها معترض بود حرفی نداریم اما ایراد ما به این حکم مربوط به محرومیت "احدالیاسی" مدیر  و "سرتیپ طاهری" کمک مربی تیم است.

وی بیان کرد: قطعا احکام کمیته انضباطی علیه این دو که در تیم شهرداری بسیار زحمت کشیده اند، بدون مطالعه صادر شده است.

نگین تاجی اظهار داشت: متاسفانه فدراسیون برای تبرئه خود از این تخلفات و عدم سقوط تیمهای پرتخلفی همچون استقلال صنعتی و پاس همدان، همه را وارد بازی کرده است.

شهردار یاسوج با اشاره به حکم کمیته انضباطی در خصوص الیاسی سرپرست این تیم گفت: علت محکومیت او را سوء مدیریت عنوان کرده اند که باید از آنان پرسید سوء مدیریت چه ارتباطی به کمیته انضباطی دارد.

نگین تاجی تصریح کرد: ما خودمان نسبت به مسئله تبانی در لیگ شاکی بودیم و اکنون می بینیم میزان محکومیت کمک مربی ما به اندازه کسی است که از او شکایت کرده ایم.

وی با بیان اینکه هیچگونه مدرکی دال بر محکومیت سرپرست و مربی شهرداری یاسوج وجود ندارد، گفت: می گویند "سرپرست تیم می توانست جلوی تبانی بازیکنان را بگیرد" اما مگر سرپرست علم غیب دارد و 24ساعت می تواند بازیکنان را کنترل کند؟

وی علت محکومیت "سرتیپ طاهری" را پرخاشگری و برخورد بد با داوران عنوان کرد و گفت: چرا در طول فصل برخورد خشن او را ندیده اند و الان به این موضوع پی برده اند؟ اگر با داوری بد برخورد کرده باید پس از آن بازی او را تنبیه می کردند.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: اکنون این شائبه ایجاد شده که این دو نیز در تبانی دست داشته اند و به آبروی آنان خدشه وارد شده که این به هیچ وجه درست نیست.

وی گفت: به طور قطع پیگیر این مسئله هستیم و اعتراض خود را کتبا به فدراسیون اعلام خواهیم کرد.

نگین تاجی تصریح کرد: اگر فدراسیون رأیش را در خصوص این دو نفر تغییر ندهد، بدون شک از لیگ کنار می کشیم.