سفر تیم والیبال ساحلی جوانان که قرار بود برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا امروز به هند سفر کند به دلیل صادر نشدن به موقع ویزا لغو شد. ساحلی بازان در صورت صادر شدن روادید سفر خود را روز پنجشنبه انجام خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم والیبال ساحلی در حالی برای سفر به هند با مشکل ویزا روبرو شده است که مراحل ثبت‌نام و ارسال مداک بازیکنان این تیم به موقع و حتی زودتر از دیگر انجام شده بود. البته پیش از این هم سفارت هند برای صدور روادید تیم‌های کشتی و دوچرخه سواری مشکلاتی ایجاد کرده بود.

در هر صورت کمیته ساحلی فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون جهانی این رشته اعتراض خود را نسبت به تاخیر در صادر شد روادید تیم ایران اعلام کرده است.

نادر انصاری، دبیر کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال در این زمینه گفت: هنوز منتظر صدور ویزا هستیم و زمان بلیت تیم ملی را به فردا تغییر دادیم تا در صورتی که سفارت هند همکاری کند و ویزا را صادر کند این تیم با یک روز تاخیر راهی هند شود.

وی افزود: در هیچ جای ورزش دنیا این اتفاق رخ نمی‌دهد.  به اعتقاد من این کار، یک حرکت ناشایست است. سفارت هند اعلام کرده که تنها نامه وزارت امور خارجه هند را حکم می‌داند. اما جای تعجب دارد که فدراسیون والیبال هند از این قانون کشور خود بی خبر است! در هر حال اگر تا روز پنجشنبه ویزای بازیکنان صادر نشود تیم از اعزام باز می‌ماند و شانس رسیدن به مسابقات جهانی را از دست می‌دهد. این مسابقات بهترین فرصت برای نشان دادن توانایی بازیکنان ما است که امیدوارم هرچه سریعتر مسکل ویزا حل شود.

به گزارش مهر، نخستین دوره رقابت‌های والیبال ساحلی جوانان آسیا از روز 27 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 29 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.