مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت : فاز دوم مجتمع صنفی خدماتی ولیعصر(عج) در محدوده تالاب بهرام واقع در منطقه 20 ،شامل 250 سوله جدید در شهریور ماه بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قدیمی با بیان این مطلب اظهار کرد : خوشبختانه فاز دوم این مجموعه تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و طی آن 250 سوله جدید برای انتقال صنوف آلاینده شهر تهران و به ویژه منطقه 20 ،احداث شده است.

وی افزود ، بهره برداری از فاز دوم این مجموعه پیش از این نیز در پایان نیمه اول سال جاری وعده داده شده بود که طبق برزنامه ریزی های صورت گرفته انشاا... در همین تاریخ به اجرا درخواهد آمد.

به گفته قدیمی: این صنوف که عمدتا شامل ریخته گری ، آبکاری ، ماشین سازی ، تراش کاری و.. است با نظر مجمع امور صنفی و روسای اتحادیه ساماندهی می شوند .

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه فاز اول این مجموعه سه سال پیش بهره برداری شد گفت : در فاز اول 100 سوله احداث شد و در مجموع 40 واحد از صنوف آلاینده به این مجموعه منتقل شدند.

قدیمی این پروژه را در مجموع دارای سه فاز عنوان کرد و افزود : فاز سوم این پروژه ، شامل احداث 600 سوله است که سال آینده به انجام خواهد رسید .

وی خاطرنشان ساخت : با پایان یافتن این پروژه در مجموع  هزار سوله در این مجموعه قرار خواهند داشت که بخشی از صنوف آلاینده تهران را در خود جای داده اند.