مجید واشقانی معتقدست مسعود آب‌پرور که پیش از این بازی او در سریال کمدی "مسیر انحرافی" را دیده بود، برای انتخاب او در یک نقش منفی و جدی در "هوش سیاه 2" جسورانه عمل کرده است.

مجید واشقانی بازیگر تلویزیون که بهار سال گذشته سریال "مسیر انحرافی" را در شبکه سه سیما داشت در گفتگو با مهر درباره حضور در سریال "هوش سیاه 2" که پخش آن از امشب آغاز می‌شود، اظهار کرد: در این سریال یک شخصیت منفی بازی می‌کنم که با پایان قسمت‌های مربوط به لوکیشن زندان، به سریال اضافه می‌شود و تا پایان کار هم حضور دارد.

وی افزود: "هوش سیاه" اولین تجربه‌ام با مسعود آب‌پرور است و نقشی که بازی می‌کنم خیلی دوست دارم. من قبل از این یک نقش کمدی در سریال "مسیر انحرافی" بازی کردم و اینکه یک کارگردان آنقدر جسور است که بازیگری را که در کمدی جا افتاده برای یک نقشِ به شدت جدی در یک کار اکشن انتخاب می‌کند، برایم جذاب است.

واشقانی یادآور شد: آب پرور کاربلد است و من از کار کردن با او لذت بردم. گروه هم خیلی دوستش دارند. مطمئنم سریال خوبی را از امشب خواهید دید که حتی با سری اول قابل قیاس نیست.

این بازیگر درباره همبازی‌های خود در این سریال اظهار کرد: کیکاووس یاکیده طوری نقشش را بازی کرده که وقتی به هر کدام از بازیگران دیگر فکر می‌کنم می‌بینم جز خودش کسی نمی‌توانست این نقش را بازی کند. بخشی از این موضوع به توانایی‌های یاکیده برمی‌گردد و دیگری به انتخابی که مسعود آب‌پرور از ابتدا کرده است.

وی همچنین درباره سریال دیگری که آماده پخش دارد، تصریح کرد: در "ماتادور" هم که یک کار پلیسی است به همراه پوریا پورسرخ، سام درخشانی و پولاد کیمیایی چهار پلیس ویژه هستیم. این کار هم کارگردان جوانی دارد که من پیش از این تله‌فیلم "حرکت اول" را از او دیده بودم.

واشقانی در پایان تأکید کرد: اتفاق خوب این است که بعد از "مسیر انحرافی" سه چهار پیشنهاد خوب داشتم که دو تایشان را انتخاب کردم. حتی بازی در تئاتر هم به من پیشنهاد شد. 99 درصد این موضوع لطف خدا است و یک درصد دعای پدر و مادر و استعداد و شانس و دیگر فاکتورها...