تکواندوکار تیم ملی گفت: تنها یک بازی ملاک انتخاب کادر فنی بود و انتظار داشتم تمام نتایج قبلی هم مد نظر قرار گرفته و یک فرصت دیگر در اختیار من قرار گیرد.

محمد امامی پس از شنیدن خبر حذف از اردوی تیم ملی تکواندو ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: سال گذشته قهرمان ارتش‌های جهان شدم. در لیگ تمام بازیهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشتم و در انتخابی ها هم باخت نداشتم.

وی ادامه داد: متاسفانه در اسپانیا در اولین مبارزه نتیجه را به حریف واگذار کردم. نتیجه ای که قضاوت داوران نقش مهمی در آن داشت و چند امتیاز من را ندادند. تا قبل از رفتن به اسپانیا مورد توجه کادر فنی بودم و  همان باخت باعث شد تا نظر کادر در مورد انتخاب من تغییر کند.

این عضو تیم ملی افزود: همیشه تابع تصمیم کادر فنی بوده و هستم و به نظر اساتید خود احترام می گذارم ولی حق من این بود که یک فرصت دیگر به من داده شود و یک باخت ملاک خط خوردن نباشد.

امامی ادامه داد: مسابقات جهانی برای من تمام شده و باید به فکر آینده باشم. سخت تلاش می کنم تا با رفع نقاط ضعف خود با قدرت به عرصه تیم ملی بازگردم. مسابقات کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی های در راه است.

وی در پایان گفت: برای لیگ این فصل هم در خدمت قوامین خواهم بود و تلاش می کنیم عنوان قهرمانی را تکرار کنیم.