پس از اینكه متولیان ورزش استان مازندران با انصراف از میزبانی رقابتهای جام تختی،‌ برگزاری این رقابتها را به تهرانی ها سپردند، این بار نوبت به مسئولان ورزش قم رسید كه از میزبانی یك تورنمنت بین‌المللی دیگر انصراف دهند!

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیكه فدراسیون كشتی همچون ماه‌های گذشته تنها در اندیشه برگزاری مسابقات تقویم اجرایی به هر شكل است و توجه زیادی به كیفیت و كمیت این رقابتها ندارد، این بار نوبت به رقابتهای بین‌المللی جام یادگار امام(ره)‌ رسید كه با انصراف میزبان همیشگی خود یعنی شهر قم،‌ چالش تازه‌ای برای اهالی فدراسیون كشتی بوجود آورد.

متولیان فدراسیون كشتی كه هنوز از سنگینی بار انتقادات برگزاری بی‌كیفیت و تاسف برانگیز رقابتهای بین‌المللی جام تختی در تهران خارج نشده‌اند، این بار هم باید جور قمی‌ها را كشیده و در سالن قدیمی شهدای هفتم تیر تهران، میزبان تورنمنت بین‌المللی جام یادگار امام(‌ره)  باشند!

گویا قرار بوده رقابتهای بین المللی جام یادگار(ره) طی روزهای 2 و 3 خردادماه همچون سنوات گذشته در شهر قم برگزار شود اما انگار اداره ورزش و جوانان استان قم با توجه به بی توجهی و عدم حمایت كافی از سوی فدراسیون كشتی، عطای میزبانی را به لقایش بخشیده و با انصراف خود همه چیز را به متولیان فدراسیون سپرده است.

"رحیم جدی" سرپرست مسابقات بین المللی کشتی نیز با تایید این خبر به سایت فدراسیون اعلام كرد: مسئولان فدراسیون در جلسه ای در بهمن ماه سال گذشته، توافقنامه ای با مسئولان استان قم امضاء کردند که بر اساس آن مسئولان این استان قبول کردند مسئولیت برگزاری این رقابتها را به جز جوایز دلاری بر عهده گیرند.

وی ادامه داد: فدراسیون مایل است رقابتهای بین المللی در استانها برگزار شود، اما متاسفانه مسئولان اداره ورزش و جوان قم در فاصله کوتاه تا جام یادگار امام اعلام کردند آماده میزبانی این رقابتها نیستند و تنها در صورتی این مسابقات را برگزار می کنند که فدراسیون تمامی هزینه برگزاری را بپردازد!

به گفته جدی بر این اساس تصمیم گرفته شد تا این رقابتهای بین المللی به میزبانی تهران و در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شود.