یک روزنامه انگلیسی در گزارشی اعلام کرد: در صورتیکه اسرائیل مجددا به سوریه حمله کند بشار اسد آماده است تا تل آویو را مورد حمله موشکی قرار بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاآرتض به نقل از ساندی تایمز می نویسد: پس از حملات اسرائیل به سوریه، دمشق اقدام به آماده کردن موشک های پیشرفته زمین به زمین کرده تا اگر مجددا مورد حمله قرا گرفت تل آویو را هدف قرار بدهد.

به نوشته این روزنامه، ارتش سوریه فرمان حمله به مرکز اسرائیل را در صورتی که مجددا سوریه مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار بگیرد دریافت کرده اند.

ساندی تایمز اعلام کرده که این اطلاعات را از طریق تصاویر و اطلاعات ماهواره ای مربوط به تحرکات ارتش سوریه بدست آورده است. بر اساس این اطلاعات ارتش سوریه موشک های "تشرین" را که قادر به حمل کلاهک نیم تنی هستند آماده شلیک به تل آویو کرده است.

در همین رابطه چند روز قبل نیز یکی از ژنرال های ارشد ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به امکان حملات سنگین از سوی سوریه به اسرائیل هشدار داده بود.

به نوشته این روزنامه در پنج ماه گذشته رژیم صهیونیستی سه بار به سوریه حمله کرده است. هر چند تل آویو به طور رسمی این حملات را برعهده نگرفته اما شواهد امر حکایت از انجام این حملات توسط رژیم اسرائیل دارند.