عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه باید از همان ابتدا علی دایی را برای هدایت تیم پرسپولیس در فصل آینده می‌آوردند، گفت: از بین سه گزینه دایی، ابراهیم‌زاده و مایلی‌کهن، گرایش من به دایی است.

رضا وطنخواه در خصوص احتمال حضور دایی روی نیمکت تیم پرسپولیس به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: دایی از همان ابتدا جزو گزینه های مطرح سرمربیگری تیم پرسپولیس در فصل آینده بود که به دلایلی این موضوع در همان ابتدا تحقق پیدا نکرد و خوشبختانه در حال حاضر محقق شده است.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: دوستان باید از همان ابتدا برای آوردن دایی به اجماع می‌رسیدند و نباید با نام مربیان دیگر در این بین بازی می‌شد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس همچنین افزود: خود من از خانواده پرسپولیس هستم و از همان ابتدا اعتقاد داشتم بهتر است سرمربی فصل آینده تیم پرسپولیس از جنس خانواده باشگاه پرسپولیس باشد، به همین دلیل معتقد هستم علی دایی و حمید درخشان بهترین گزینه‌ها برای هدایت تیم پرسپولیس هستند و پس از این دو گزینه منصور ابراهیم‌زاده نیز گزینه خوبی است.

وطنخواه در پایان گفت: در حال حاضر از بین سه گزینه علی دایی، منصور ابراهیم زاده و محمد مایلی کهن رای و گرایش من به علی دایی است.