رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با اعلام زمان آغاز رسیدگی کمیته استیناف به پرونده تبانی در لیگ آزادگان گفت: برای رسیدگی سریع به پرونده تبانی به همه اعضای کمیته استیناف آماده باش داده ام.

علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت پرونده تبانی در لیگ آزادگان ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسئولان مربوطه در کمیته انضباطی قول داده اند که پرونده تبانی در لیگ آزادگان و اعتراض رسمی معترضین به رای کمیته انضباطی در خصوص این پرونده را تا بعد از ظهر دوشنبه در اختیار ما قرار دهند. متعاقب این موضوع من به همه اعضای کمیته استیناف آماده باش دادم تا به محض ارجاع این پرونده به کمیته استیناف از همان عصر دوشنبه کار رسیدگی خود را آغاز کنیم.

وی در همین خصوص افزود: با توجه به اینکه خیلی از افراد و تیم ها که در اینپرونده نقشی هم ندارند از تاخیر رسیدگی به این پرونده توسط کمیته استیناف ضربه می خورند با همه توان و سرعت خود بدون اینکه وقفه ای داشته باشیم این پرونده را مورد رسیدگی قرار می دهیم.

رئیس کمیته استیناف در پاسخ به این پرسش که آیا برای شکستن و تغییر آرای کمیته انضباطی توسط فرد یا نهادی تحت فشار قرار گرفته اید، تاکید کرد: در خصوص پرونده تبانی در لیگ آزادگان تا این لحظه نه تحت فشار قرار گرفته ام و نه تهدید شده ام. همه باید بدانند که در این پرونده قانون حرف اول و آخر را می زند.