زخمی شدن سه جوان فلسطینی در نزدیکی اردوگاه الجلزون واقع در شمال رام الله و بازداشت شش نفر در کرانه باختری توسط نظامیان صهیونیستی از جمله جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سه جوان فلسطینی شب گذشته در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست در نزدیکی اردوگاه الجلزون واقع در شمال رام الله زخمی شدند.

منابع فلسطینی گزارش دادند نظامیان صهیونیست به سمت جوانانی که در اعتراض به سوزاندن خودروی یکی از ساکنان این اردوگاه توسط صهیونیستها تجمع کرده بودند، تیر اندازی کردند. 

از سوی دیگر نظامیان صهیونیستی شب گذشته شش جوان فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند. رژیم صهیونیستی مدعی شد که در منزل یکی از افراد بازداشت شده مقادیری مهمات کشف کرده اند.

خبر دیگر اینکه شماری از اهالی روستاهای شرقی در استان رام الله واقع در کرانه باختری توانستند راه اریحا به رام الله را که دو روز پیش توسط اشغالگران مسدود شده بود، باز کنند.

به گزارش منابع فلسطینی، پس از اینکه نیروهای اشغالگر با موانع سیمانی این راه را بسته بودند تعدادی از جوانان فلسطین ضمن درگیر شدن با اشغالگران توانستند بار دیگر این راه را بازکنند.

خاطر نشان می شود نظامیان صهیونیستی با بستن این راه ارتباط شش روستای واقع در منطقه شرقی را با رام الله قطع کرده بودند.