سرمربی تیم فوتبال بانوان کشورمان با بیان اینکه در ایران از پایه روی بازیکنان کار می‌شود، گفت: هیچ یک از حریفان خود را دست کم نمی‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، هلنا کاستا که به همراه فاطمه ارژنگی کاپیتان تیم ملی ایران در نشست خبری شرکت کرده بود، گفت: تیم ملی بانوان ایران تمرینات مستمری را پشت سر گذاشته و دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های خوب برگزار کرده و اکنون آماده رقابت با تیم‌های هم گروه خود است.

وی در ادامه در خصوص اینکه تیم تایلند حریف سرسخت ایران است، خاطرنشان کرد: ما هیچ یک از حریفان خود را دست کم نمی‌گیریم، ابتدا باید از سد فیلیپین و بنگلادش بگذریم و سپس به مصاف تیم ملی تایلند برویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ایران در پاسخ به این پرسش که فوتبال ایران در چه سطحی است؟، اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری رقابتهای لیگ، بازیکنان خوبی دارد و از رده‌های پایه روی بازیکنان خود کار می‌کند.

کاستا در پایان گفت: تمامی تیم‌ها تلاش می‌کنند تا موفق باشند. ایران نیز از این قاعده جدا نیست و تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار خواهد گرفت.

سارا عسکری مدیر رسانه‌ای تیم ملی برنامه روز نخست از رقابتهای فوتبال مقدماتی بانوان قهرمانی آسیا را به شرح زیر اعلام کرد:
* ایران - فیلیپین، ساعت 14:45 به وقت تهران، ورزشگاه دی‌هاکا
* تایلند - بنگلادش، ساعت 17:30 به وقت تهران، ورزشگاه دی‌هاکا