بجنورد - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت دو و ميداني خراسان شمالي گفت: سه ورزشكار بالاي 60 سال اين استان با هدف دعوت مردم به مشاركت حداكثري در انتخابات، مسير 130 كيلومتري رفت و برگشت بجنورد- شيروان را دويدند.

اسماعيل البرزي در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: سه ورزشكار پيشكسوت و بالاي 60 سال خراسان شمالي با هدف دعوت از مردم به منظور مشاركت گسترده در انتخابات پيش رو و با شعار"شوراها نماد مردم سالاري ديني"، مسير 130 كيلومتري رفت و برگشت بجنورد به شيروان و بالعكس را پيمودند.

وي اظهار داشت: وحيد سعادت، حسين اميني و سلطانعلي رحيمي سه دونده اي بودند كه به سرپرستي علي سيرانلو، دوشنبه هفته جاري مسير 65 كيلومتري بجنورد به شيروان را دويدند و از صبح سه شنبه(امروز) نيز حركت از شيروان به سمت بجنورد را آغاز كرده اند.

به گفته البرزي اين سه ورزشكار در حال حاضر در ميانه هاي مسير شيروان به بجنورد قرار دارند و بر اساس برنامه ظهر امروز در مقابل ساختمان استانداري خراسان شمالي مورد استقبال مسئولين استاني و شهرستاني قرار مي گيرند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا 24 خرداد ماه سال جاري به صورت همزمان در سراسر كشور برگزار مي شود.