سرمربی جدید تیم فوتبال فجرسپاسی با بیان اینکه از بازگشتش به این تیم خوشحال است، گفت: ایمان داشته باشید به سازندگی‌ام در تیم فجر و معرفی بازیکنان جوان و آینده دار ادامه می‌دهم.

غلامحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم فجر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: صبح روز دوشنبه از باشگاه با من تماس گرفتند و پیشنهاد سرمربیگری دادند. عصر دوشنبه هم جلسه‌ای با جعفر جعفری و محمد عاری مدیرعامل و سرپرست تیم داشتم و این موضوع را نهایی کردیم.

وی تاکید کرد: خوشحالم که به تیم فجر بازگشتم. من 10 سال در فجر بودم. پس از آن دو سال با تیم امید کار کردم و یک نیم فصل هم به نفت آبادان رفتم. بعد از آن چند ماه هم سرمربی ابومسلم بودم و حالا مجددا در خدمت فجر هستم. باشگاه فجر بعد از آنکه از نفت آبادان جدا شدم به من پیشنهاد همکاری داده بود ولی به خاطر اینکه نمی‌خواستم مردم آبادان فکر کنند برای فجر از نفت می‌روم، به پیشنهاد فجر در آن مقطع پاسخ منفی دادم.

سرمربی جدید فجر با اشاره به مشکلات مالی فجر در سالهای گذشته تصریح کرد: ان شاءالله مسئولان هم کمک کنند تا مسائل مالی برطرف شود. باید کمک باشد تا بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

پیروانی درباره هدفگذاری‌اش فرای فجر در سال آینده گفت: هدف ما این است تا تیم خوبی ببندیم و در لیگ مبارزه کنیم! باید ببینیم بودجه تیم چقدر است تا بر اساس آن بازیکن بگیریم ولی ایمان داشته باشید به سازندگی‌ام در فجر و میدان دادن به بازیکنان جوان ادامه می‌دهم.

وی در پایان با بیان اینکه قبل از شروع تمرینات فجر با محمود یاوری صحبت می‌کند و از او برای شروع کار رخصت می‌گیرد، تصریح کرد: طبق توافق با باشگاه فقط یک مربی بدنساز با خودم به فجر می‌برم.