مدیرعامل نفت تهران از قطع ارتباط این باشگاه با خارجي ها خبر داد و گفت: بنابر تصميمات هيات امناي شوراي مركزي ورزش وزارت نفت، تحت هيچ شرايطي ديگر از خارجي ها در تيم فوتبال حرفه‌اي استفاده نخواهيم كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور قنبرزاده رئيس امور ورزش و تربيت بدني شركت ملي نفت ايران به قطع همكاري هميشگي فوتبال صنعت نفت با بازيكنان خارجي اشاره كرد و گفت: تا پيش از اين سه بازيكن خارجي در تيم حرفه اي فوتبال نفت حضور داشتند كه با هر سه آنها تسويه حساب شده است و هم اكنون به جاي اين سه نفر با هزينه اي معادل يك ميليارد و 200 ميليون تومان، از دو بازيكن مسجد سليماني و يك فوتباليست صنعت نفت آباداني دعوت به همكاري شده است.

قنبرزاده همچنين با اشاره به حضور صددرصدي فرزندان كاركنان صنعت نفت در رشته هاي ورزشي آبي از كسب مقام نائب قهرماني ورزش شيرجه و مقام سومي كشوري ورزش شنا و واترپلو خبر داد.

وي با اشاره به موفقيت هاي رزمي كاران شركت ملي نفت ايران در مسابقات ورزشي گفت: حسين اوجاقي يكي از پرافتخارترين چهره هاي ورزشي ووشو است كه از سوي وزرات ورزش به وي لقب پرافتخارترين رزمي كار قرن داده شده است.

قنبرزاده افزود: هم اكنون در رشته بسكتبال نيز شاهد حضور صددرصدي فرزندان كاركنان هستيم، ضمن اينكه اين تيم امشب براي كسب مقام قهرماني يا نائب قهرماني به پيكار مي رود.

وي ادامه داد: فوتبال جوانان شركت ملي نفت ايران نيز با حضور 80 درصدي نفتي ها موفق به كسب مقام سوم در استان تهران شد.