رسانه های عربی اعلام کردند رژیم صهیونیستی با برگزاری یک رزمایش برای مقابله با هزاران موشک که احتمالا از سوی لبنان و سوریه در صورت ماجراجویی تل آویو شلیک خواهند شد، آماده می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، رژیم صهیونیستی قرار است از روز یکشنبه آینده بزرگترین رزمایش خود را برگزار کند. هدف از این رزمایش آزمودن آمادگی جبهه داخلی این رژیم به برای مقابله با یک جنگ تمام عیار است.
این رزمایش با افزایش تنش در بلندیهای جولان اشغالی و تهدیدهای اخیر صهیونیستها علیه سوریه از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

رزمایش  موسوم به "اورف ایتان 1" مبتنی بر یک فرضیه اساسی است که آیا شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی بمباران خواهد شد و چه هنگام این مسئله رخ خواهد داد.

رزمایش فوق مبتنی بر سناریوی خطرناکی است که اساس آن اصابت هزاران موشک به شهرها، مجتمعهای مسکونی و موسسات راهبردی رژیم صهیونیستی است.

منابع لبنانی گزارش دادند هدف از این رزمایش، آمادگی جبهه داخلی صهیونیستها برای مقابله با اصابت موشکهایی است که احتمالا از سوی نوار غزه، لبنان و سوریه به سمت این رژیم شلیک خواهد شد.

خاطر نشان می شود این رزمایش قرار بود سه هفته پیش برگزار شود، ولی به سبب تنش صهیونیستها با سوریه برگزاری آن به تعویق افتاد.

ژنرال "ایال آیزنبرگ" فرمانده جبهه داخلی رژیم صهیونیستی در رابطه با این رزمایش گفت: ما باید با حجم بالای موشک و سلاح دوربرد و پیشرفته دشمن مقابله کنیم. بی تردید جبهه داخلی اسرائیل در چنین تغییر و تحولی تجربه ای را پشت سر خواهد گذاشت که تا کنون سابقه نداشته است.

وی با بیان این مطلب افزود: روزهای آسانی پیش روی اسرائیل نیست و به همسایگان خود توصیه می کنم که در تحرکات خود بازنگری کنند.