قراداد جدید سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با 50 درصد کاهش نسبت به توافق اولیه امضا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود به خاطر مشکلات مالی قرارداد "خسوس کاندلاس" سرمربی اسپانیایی تیم ملی را برای شش ماه دوم فعالیتش در صورتی تمدید می‌کند که این مربی با کاهش مبلغ آن موافقت کند.

پس از مذاکرات مختلف سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال خسوس با کاهش مبلغ قراردادش موافقت کرد و قرارداد جدید او با کمیته فوتسال منعقد شد. افتخاری با تایید این خبر به خبرنگار مهر گفت: طبق قرارداد قبلی باید مبلغ 14 هزار دلار به خسوس می‌دادیم ولی او را قانع کردیم که به خاطر مشکلات مالی قادر به پرداخت این مبلغ نیستیم. به همین خاطر قرارداد سرمربی تیم ملی به 7 هزار دلار رسید و ایشان هم اوایل این هفته آنرا امضا کرد.

به گفته افتخاری، قرار است در صورتی که وضعیت مالی فدراسیون فوتبال بهتر شود مبالغی علاوه بر آنچه که در قرارداد خسوس آمده است، به عنوان پاداش برای او در نظر گرفته شود!

همچنین قرارداد مربیان ایرانی تیم ملی هم توسط سرپرست کمیته فوتسال امضا و برای تایید نهایی به دفتر علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ارسال شده که قرار است این قراردادها طی دو روز آینده به امضا نهایی برسد.