در حالی که پیش از این اعلام شده بود دیدار تیم ملی فوتسال ایران با تیم ازبکستان قبل از حضور در تورنمنت چین قطعی است، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور هنوز پاسخ قطعی به درخواست ایران نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال برای حضور قدرتمند تیم ملی در مسابقات چین و بازی‌های آسیایی داخل سالن کره جنوبی چند دیدار تدارکاتی در نظر گرفته بود که در نهایت توافقاتی با ازبکستان برای برگزاری این بازی انجام شد. طبق توافق اولیه قرار بود ازبکستان روز هفدهم و هجدهم خرداد دو بازی تدارکاتی با ایران انجام دهد ولی آنها از کمیته فوتسال ایران خواسته‌اند ابتدا شهری که قرار است مسابقه در آن برگزار شود را معرفی کند!

کمیته فوتسال هم در واکنش به درخواست ازبکستان، از آنها خواسته است ابتدا آمادگی قطعی خود را برای برگزاری بازی تدارکاتی اعلام کند تا سپس یک شهر به عنوان میزبان این مسابقه معرفی شود.

طبق تصمیم اولیه مسئولان کمیته فوتسال، اولویت این است که بازی با ازبکستان در شهری غیر از تهران برگزار شود. بر این اساس قرار است ایران در یکی از شهرهایی که دارای سالن 6 هزار نفری است به مصاف ازبکستان برود.

همچنین فدراسیون فوتبال ترکمنستان هفته گذشته درخواست برگزاری اردوی یک هفته‌ای و انجام چند دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال ایران داشت. "خسوس کاندلاس" سرمربی تیم ملی برای برگزاری بازی با این تیم تمایلی نشان نداده و به بازی با ازبکستان بسنده کرده است. با این حال تیم ترکمنستان اردوی یک هفته‌ای را در شهر مشهد برگزار خواهد کرد.