قائم مقام باشگاه صنعتی خوزستان با تاکید بر اینکه برای هدایت این تیم با ویسی به توافق نهایی رسیده و او خبر توافقش با صبا را تکذیب کرده، درخصوص تایید احتمالی محرومیتش توسط کمیته استیناف گفت: اگر کمیته استیناف رای محرومیت ما را تایید کند خود من از سمتی که دارم کنار می کشم چون در فوتبال خوزستان قطح الرجال نیست!

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی این تیم برای حضور احتمالی در رقابت های فصل اینده لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما با عبدالله ویسی به توافق نهایی رسیده ایم و در تماسی که با وی داشتیم خود این مربی پیوستنش را به تیم صبا تکذیب کرد، ضمن اینکه وی لیست بازیکنان مورد نظر خود را به مدیرعامل باشگاه ارائه کرده است.

وی در همین خصوص افزود: در حال حاضر ویسی در یک کلاس آموزشی برای مربیان در تهران شرکت کرده و پس از اتمام این دوره به اهواز خواهد آمد و ضمن معرفی دستیارانش، کار خود را با تیم آغاز خواهد کرد. طبق هماهنگی های اولیه صورت گرفته قرار است تمرینات تیم از تاریخ 12 یا 13 خرداد آغاز شود. در حال حاضر ویسی مذاکرات خود را برای جذب برخی از بازیکنان مدنظرش آغاز کرده است.

قائم مقام باشگاه صنعتی خوزستان با تاکید بر اینکه اعتراض رسمی خود در خصوص رای کمیته انضباطی را به کمیته استیناف داده ایم و امیدواریم این کمیته هرچه سریعتر آرای خود را اعلام کند تا از بلاتکلیفی فعلی در بیاییم. اگر رای محرومیت ما توسط استیناف تنایید شود مطمئن باشید ما نیز به ان احترام خواهیم گذاشت و از جمله خود من از مسئولیتی که در باشگاه استقلال خوزستان دارم کنار می کشم، چون مطمئن باشید در فوتبال خوزستان قطح الرجال وجود ندارد!